Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Religion och tro > Diskussion

Anonym
Skapat 2016-06-16 av Anonym.
Har människan varit på månen?
När jag lyssnade på vad en intellektuell och beläst person, som jag känner som vetgirig och nyfiken hade att säga om "månlandningen", började jag tvivla.

Min sagesman påstod att filmen från den påstådda månlandningen var inspelad i ett ökenområde. Den amerikanska flaggan fladdrade för vinden. Detta skall inte vara möjligt på månen, för den har ingen vind.

Månlandningen skall ha ägt rum 1968. Sedan dess har vi aldrig hört något mer om besök på månen. Syftet var att knäcka ryssarna i kapplöpningen om rymden.

Så jag frågar er nu. Har människan verkligen varit på månen? Eller var detta bara ännu en "False- Flag Operation"? Vilka är i så fall bevisen för att månlandningen ägt rum?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
När jag lyssnade på vad en intellektuell och beläst person, som jag känner som vetgirig och nyfiken hade att säga om "månlandningen", började jag tvivla.

Min sagesman påstod att filmen från den påstådda månlandningen var inspelad i ett ökenområde. Den amerikanska flaggan fladdrade för vinden. Detta skall inte vara möjligt på månen, för den har ingen vind.

Månlandningen skall ha ägt rum 1968. Sedan dess har vi aldrig hört något mer om besök på månen. Syftet var att knäcka ryssarna i kapplöpningen om rymden.

Så jag frågar er nu. Har människan verkligen varit på månen? Eller var detta bara ännu en "Falsh Flagg Operation"? Vilka är i så fall bevisen för att månlandningen ägt rum?
Orka?
De som var på månen sa att flaggan rörde sig då de satte ner den marken!
Anonym
#2. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Här får du svaret på "ingen vind på månen" (rutan till höger). Det hade du inte räknat med!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13590216.ab
Anonym
#3. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Borde det inte vara ryssarna som ifrågasätter amerikanernas månlandning?
Anonym
#4. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!! TOPPEN! Jag älskar detta! Finns det inte ett klipp på Youtube som hävdar att nazisterna har en bas på en pol minns inte vilken. Och skrönorna om att Hitler fick hjälp av utomjordingar "the greys" under andra världskriget. Tydligen helkassa rådgivare. Så kul detta är. Vilket härligt skratt jag fick! Flaggan kanske var stärkt? :D

Ja, jag tror vi varit på månen. Frågan är varför vi inte tagit en tur dit igen?
Anonym
#5. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Kommer in allt fler patienter på denna sida.
En gubbe här tror kriget har brutit ut.
Tre gubbar skall köpa en gård för att odla potatis.
Kor gris mm.
Tillhör i dessa fall trosrörelsen
Anonym
#6. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Kommer in allt fler patienter på denna sida.
En gubbe här tror kriget har brutit ut.
Tre gubbar skall köpa en gård för att odla potatis.
Kor gris mm.
Tillhör i dessa fall trosrörelsen
Beklagar Vandraren, allt kan inte skyllas på trosrörelsen. Men jo, man undrar ju lite. VIP medlemskap i konspirationsklubben? Jag har fått flera skratt nu, så jag är nöjd.
Anonym
#7. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
När jag lyssnade på vad en intellektuell och beläst person, som jag känner som vetgirig och nyfiken hade att säga om "månlandningen", började jag tvivla.

Min sagesman påstod att filmen från den påstådda månlandningen var inspelad i ett ökenområde. Den amerikanska flaggan fladdrade för vinden. Detta skall inte vara möjligt på månen, för den har ingen vind.

Månlandningen skall ha ägt rum 1968. Sedan dess har vi aldrig hört något mer om besök på månen. Syftet var att knäcka ryssarna i kapplöpningen om rymden.

Så jag frågar er nu. Har människan verkligen varit på månen? Eller var detta bara ännu en "False- Flag Operation"? Vilka är i så fall bevisen för att månlandningen ägt rum?
JA.

Och nu ska kineserna upp i rymden.. spännande program på kunskapskanalen. Vilka bilder vi får se av Tellus, så himla vackert!

Nu är programmet slut. Synd. Dessa taikonauter är nu tredje nation efter kosmonauterna och astronauter som vill utforska rymden.
Anonym
#8. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Ursäkta "kapningen" här.

Men ett gott skratt är aldrig fel Uforever!

Kan då en man vara med i den utav er påtalade tros-rörelsen?
Anonym
#9. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Proof We Landed on the Moon: It's In the Dust

https://youtu.be/ZdfSoWb6W54
Anonym
#10. Publicerat 2016-06-16 av Anonym
Ursäkta "kapningen" här.

Men ett gott skratt är aldrig fel Uforever!

Kan då en man vara med i den utav er påtalade tros-rörelsen?
Jodå, det kan man! Ha det gott!
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen