Rosie säger: Hej! Stå upp och var ljus! Låt Herren lysa genom dig! Ta ditt kors varje dag, i ödmjukhet och gudsfruktan! I kärlek: Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Diskussion

Anonym
Skapat 2014-09-07 av Anonym.
Jag försvinner
Undrar just om jag kommit på den optimala batningsmetoden? Jag hoppar över middan, jag kan avslöja att jag inte är överviktig,därav rubriken

Svar på inlägg

Bluebell
#1. Publicerat 2014-09-07 av Bluebell
Varför vill du försvinna?
Anonym
#2. Publicerat 2014-09-07 av Anonym
Varför vill du försvinna?
Jag slutar väl innan jag försvinner
En kombination av fasta och experiment
Anonym
#3. Publicerat 2014-09-08 av Anonym
Jag slutar väl innan jag försvinner
En kombination av fasta och experiment
Att hoppa över middagen är nog inget jag kan rekommendera. Man ska ju hålla maskineriet igång för att kroppen ska fungera bra. Då är det nog bättre att se över vad middagen består av. Håll dig kvar
Bluebell
#4. Publicerat 2014-09-09 av Bluebell
Är det 16:timmars fastan du prövar?

Tja - känns det positivt och du mår bra så fortsätt, börjar du bli lite matt och trött så ät middag...

Jag gick på 5:2:an en period, och kan tänka mig att börja igen, men jag gick ned så väldigt mycket i vikt att det inte riktigt blev hälsosamt efter ett tag.
Anonym
#5. Publicerat 2015-03-15 av Anonym
....ett tag men hoppas inte för mycket Jag kanske återkommer, annars går jag att nå via nått taxibolag i Västerbotten
Där näckrosen blommar
https://www.youtube.com/watch?v=ilr3NKXl154
AllanE
#6. Publicerat 2015-03-16 av AllanE
Det där är väl snarast en from av motion.
Jag har en annan variant:
Hoppa över frukosten.
Med den lilla frukost som jag brukar äta, behöver jag inte hoppa så högt.
Det vore värre med middan

Allan
Anonym
#7. Publicerat 2022-10-23 av Anonym
( Fult träsktroll, Shrek - youtube )

( Charm the mask of Zorro - youtube )

( I am a librarian - Jen Jonson - youtube ), detta träsktroll gillar arkeologi och historia, kanske finns en kvinna någon annanstans som kanske också är ett kvinnligt träsktroll som kompletterar detta manliga träsktroll jag verkar vara i mångas ögon.
Rosie säger: Hej! Stå upp och var ljus! Låt Herren lysa genom dig! Ta ditt kors varje dag, i ödmjukhet och gudsfruktan! I kärlek: Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen