Logga in
Ange ditt användarnamn och lösenord:
Användarnamn
Användarnamn saknas
Lösenord
Lösenord saknas
Meny
Översikt
Sök
Megafon
Forum
Appar
Om
Logga in
Bli medlem
171 Inloggad nu
Sveriges största mötesplats för kristna
Logga in
Bli medlem
HTP säger:
🇸🇪Miraklet Liberalerna! När Simona stod upp mot Antisemitism vände Valvinden tack vare "Abrahams Välsignelse".👍 1 Mos 12:3 3vlig Dag🌞
Skriv
Skriv här
Skriv i megafonen
Forum
>
Religion och tro
> Diskussion
Skapat 2026-08-29 av Anonym.
Prövning eller eget val? Borde jag svara?
Tänker tillbaka på livet och ser en massa vägskäl där man valt den enkla vägen= Fel.
Är det så som sägs att man är sin egen lyckas smed! men också tvärtom?
Men själv vart jag så blå slagen och torterad från bardomsben att jag i nedre tonåren sa åt herren; Håll min själ för jag måste bli nån du inte tycker om för att överleva. Det blev jag... men råga... mina plågoandar i egna familljen fick känna min vrede från att jag fick blå-tiror hamna de på intensiven istället etc, men det tog inte slut där omgivingen fick också möta en vrede utan like, skäms idag har ångest etc för allt illa jag gjort är så två delad att det inte är klokt. Har försökt leva snällt och gott men på nått vis tror folk man är vek och pissar på en och hittar på osanningar så man börjar få känslan att man borde agera?`Öga för Öga? Är så 2-delad jag vet vad jag är kapabel till och det blir brutalt och samtidigt vet jag inte om herren är emot det?? Har bett om vägledning. Och fören ni alla dömmer mig så är jag 100% villig att offra mig för nån helt okänd har också redan räddat 1 liv. Men hur mycket ska man låta någon svartmåla?? har barn som växt upp tryggt och bra blivit så fina pojkar, epmatiska snälla givmilda. Och personen som jag funderar övers barn spottar flickor i ansiktet gör eldar etc... så borde jag göra klart? hit men inte längre? Vill bara att alla ska leva tryggt och kärleksfullt för när du går in i tvärtom världen är det väldigt svårt att komma tillbaka. Obs måste tillägga att jag inte hör till något trosamfund detta är bara mina funderingar som helt novice och som smygkristen xD annars hade jag nog fått på käften!
Svara
|
Citat
|
Rapportera
|
Övervaka
Svar på inlägg
Inget svar för ögonblicket.
HTP säger:
🇸🇪Miraklet Liberalerna! När Simona stod upp mot Antisemitism vände Valvinden tack vare "Abrahams Välsignelse".👍 1 Mos 12:3 3vlig Dag🌞
Skriv
Skriv här
Skriv i megafonen
annons
annons
Dela din historia
|
Dejtingsidan för kristna
|
Så skriver du en bra dejtingprofil
|
Fem tips för en bra dejt