Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Systeryster
Skapat i dag kl. 14:15 av Systeryster, kvinna, 59 år, Östergötlands län.
Söka efter nya personer
Är ganska ny här på sidan och undrar om jag gör fel när jag söker efter andras profiler? Det finns inte många alternativ till olika sökningar och när man går in på sök är det alltid samma personer på sidan. Hur får man fram nya profiler till Kristendate?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat i dag kl. 15:00 av Anonym
Hej och välkommen hit.

Vad jag vet är det du kan göra att klicka på ikonen för sökkriterer, där du kan ändra olika sådana för att då få olika sökresultat.

Vill du hitta en specifik profil kan man söka på namn/alias.
Anonym
#2. Publicerat i dag kl. 17:42 av Anonym
Ett annat sätt att upptäcka människor här är att helt enkelt spam trycka på översikt sektionen, då den uppdateras med de senaste aktiva och ändrade profilerna, samt med ett gäng thumbnail bilder för slumpmässiga profiler, men den sidan uppdateras inte med nya slumpmässiga profiler vid varje klick utan varje x sekunder, så du vet. Så får man helt enkelt klicka på folk som verkar intressanta.

Lycka till och fortsätt fråga om du vill och behöver.

Jesper
Anonym
#3. Publicerat i dag kl. 17:44 av Anonym
Utöver det finns också Megafonen, där du kan skriva någonting kort för att väcka folks uppmärksamhet, vilket leder till besök på din profil som du sedan kan återbesöka. Och såklart det här forumet också.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden