Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2026-02-15 av Anonym.
Vad ska ni rösta på?
Vad ska ni rösta på?

Står mellan KD, SD och AFS här. Antagligen AFS 😊

Svar på inlägg

GMR
#1. Publicerat 2026-03-01 av GMR
Vad ska ni rösta på?

Står mellan KD, SD och AFS här. Antagligen AFS 😊[/quote

Personligen kommer jag troligtvis inte att rösta alls med tanke på hur regeringen styrs även om SD är det mest trovärdiga partiet. Alla partier måste genomföra den globalistiska agendan. AFS skulle aldrig kunna genomföra något heller och säkerligen inte insatt helt hur världen styrs vilket SD gör med tanke på att de är invalda. Tyvärr tror vissa i partiet i SD att de kan förändra något vilket de aldrig kan göra utan att gå emot de som verkligen styr landet. Angela Merkels uttalande för ca 15 år sedan bevisar ju rätt mycket hur vissa människors röster inte borde räknas för att EU ska vara trovärdiga mot dessa. Valet är inget annat än ett skådespel.
Axel S
#2. Publicerat 2026-03-25 av Axel S
AfS jag också.

Hade egentligen velat rösta på kristna värdepartiet men AfS har bäst chans att komma in i riksdagen.
Messmör
#4. Publicerat 2026-03-25 av Messmör
Vad är AFS???
BoazNovax
#5. Publicerat 2026-03-26 av BoazNovax
Vad är AFS???
Alternativ för Sverige
Partiledaren Gustav Kasselstrand
Hans syn på Irankriget:

”Nu har Israels och USA:s senaste krig mot Iran pågått i nästan en månad.

Visste ni att Pete Hegseth, när han nominerades till krigsminister efter Trumps valseger 2024, beskrev sig själv som en "recovering neocon" [neokonservativ i rehabilitering] och tog avstånd från USA:s många krig i Mellanöstern?

"Jag har varit en neokonservativ under rehabilitering i sex år nu. Den dårskap som vi studsade runt med i världen och intervenerade, i tron att det var i vårt eget intresse – när vi i själva verket bara vände upp och ned på hela bordet, och skapade något värre i nästan varje enskilt fall."

Men nu är allt det där borta. Pete Hegseth har fått ett rejält återfall i neokonservativ krigshysteri, och utlovar nu "död och förstörelse" åt Iran. Han skryter om att USA "sparkar på den som redan ligger – det är precis så det ska vara".

Se hans uttalanden – och mina kommentarer – i filmen. Och rösta på Alternativ för Sverige den 13 september. Det enda svenska parti som säger:

Anonym
#6. Publicerat 2026-03-26 av Anonym
Jag lägger min röst på min frälsare Jesus Kristus han är vägen, sanningen och livet.

Guds folk behöver vakna upp och börja gå vägen med Jesus Kristus, låta honom vara sannningen i sina liv, låta livets källa Kristus flöda fram i deras liv..

Det är räddningen för Sverige 🇸🇪! När Guds folk omvänder sig från sina synder och avgudar kan vi se ett förvandlat land.

Att det ser ut som det gör i Sverige nu har med att göra att Guds folk sover sin törnrosasömn!
annonsKristenDate Magasinet – Tro och hopp, kärlek, historier
annonsKristna Dejtingpodden