Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Bönegrupp > Diskussion

Anonym
Skapat 2025-05-24 av Anonym.
Min pappa är sjuk. Be gärna.
Hej! Jag har varit medlem här ett tag, men aldrig skrivit i forumet. Jag hade tänkt åka hem och fira midsommar med familjen ( vi bor i olika städer), men igår ringde pappa och sa att det blir inte av för att han måste operera bort elakartad cancer i sitt högra öra. Vi kom istället överens om att ses senare i sommar när operationen är gjord och han har återhämtat sig. Jag är rädd att pappa ska dö av cancern. Min mamma dog år 2007 av spridd, elakartad snabbväxande cancer, därav min rädsla för att något liknande ska hända pappa också. Jag är kristen, men min pappa och bror är inte det.

Svar på inlägg

KristianH
#1. Publicerat 2025-05-24 av KristianH
Hej Malin! Jag ber!
Anonym
#2. Publicerat 2025-05-24 av Anonym
Tack!
ralphdech1
#3. Publicerat 2025-05-25 av ralphdech1
Jag ber för dig älskling. Du ser väldigt vacker ut. Kan vi lära känna varandra?
Roffe
#4. Publicerat 2025-05-25 av Roffe
Jag ber för din pappa
Psalm127
#5. Publicerat 2025-05-25 av Psalm127

Vad modigt av dig, Malin, att öppna upp och dela med dig.

Jag ber för din pappas hälsa och att både han och din bror ska få möta Herren och lära känna den största och ljuvligaste kärleken.

Jag skickar frid och välsignelser till dig i Jesu namn. Amen. Frid över ditt hjärta och sinne.

Princess Grace
#6. Publicerat 2025-05-25 av Princess Grace
Tråkigt att läsa. Gud, jag ber att du visar vem du är och vad du kan göra för denne man. Visa på Jesus och vad Han gjort för honom på korset och att Du har tagit all synd och all sjukdom på dig. Ber om nåd i Jesu namn! Amen
sailias2
#7. Publicerat 2025-05-25 av sailias2
Käre Far,

Välsigna Malin och hennes pappa och hennes bror, jag ber

Tack för Jesus - Tack för att du frälser.
Tack för hoppet om en underbar framtid
Tack för att du är med oss varje dag

Tack för att vi får lämna alla bekymmer för morgondagen till Dig,
Hjälp oss att göra det

Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden