Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Religion och tro > Diskussion

Gideon I
Skapat 2025-02-03 av Gideon I, man, 67 år, Örebro län.
NDU - Nära döden upplevelser
Två personer i två vittnesmål om upplevelser nära döden. Verkar äkta och inte i konflikt med bibeln.

Att lyssna på dem borde få oss att fundera över livets mening och mål, samt hur vi lever våra korta liv på jorden.

Air Force Veteran Dies & Meets Jesus : Given the Power to Heal (NDE)

Pronounced Dead for 20 Minutes - What He Saw and How it Changed His Life Forever

Svar på inlägg

vår
#1. Publicerat 2025-02-04 av vår
tack så jättemycket för att du delade med dig av dessa fina länkar. tack
Rosie
#2. Publicerat 2025-02-04 av Rosie
Hej! Visade mycket yngre släkting, som sade det nedersta är AI producerat! På låtsas! Sök: Peculiar stories i youtube med. Samma AI! Samma filmer med! Bilder, film, röstinspelning: AI! Påhittat pga locka tittare med sensationer, häpnadsväckande saker för följare, tittare som ger pengar åt de som producerar!

Hälsn Rosie
vår
#3. Publicerat 2025-02-04 av vår
tack för omtanken, AI eller inte men jag blev väldigt djupt berörd eftersom jag har varit med om liknande.
Gideon I
#4. Publicerat 2025-02-04 av Gideon I
Hej! Visade mycket yngre släkting, som sade det nedersta är AI producerat! På låtsas! Sök: Peculiar stories i youtube med. Samma AI! Samma filmer med! Bilder, film, röstinspelning: AI! Påhittat pga locka tittare med sensationer, häpnadsväckande saker för följare, tittare som ger pengar åt de som producerar!

Hälsn Rosie
Tack för påpekandet. Jag har tagit bort den tredje och sista länken. Var tveksam till den, men av andra skäl. Återstår de två vittnesbörden. På nätet finns fler.
Gideon I
#6. Publicerat 2025-02-04 av Gideon I
tack för omtanken, AI eller inte men jag blev väldigt djupt berörd eftersom jag har varit med om liknande.
Vad intressant! Om du vill så får du berätta, här eller privat.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsFörsta Dejten
annonsKristna Dejtingpodden