Svar #10. Postat 2023-09-15 kl 19:40 av
Gideon I.
Så om jag förstår dig rätt så går de sidor som Vingen länkar till inte att lita på, men det som du och andra länkar till (som oftast kommer från sidor med extremt mycket konspirationstänk på i princip alla områden) är fullt tillförlitliga? På vilka grunder bedömer du trovärdigheten i vad som sägs?
En annan fråga till alla, som jag har funderat på när jag läser spekulationerna här på KD. OM det skulle vara så att covid-19 är skapad i ett laboratorium och av misstag (eller med flit) läckt ut, ändrar det på något sätt hur läkarvården ska analysera, behandla och bekämpa följderna hos dem som blivit drabbade av det?
Ditt första stycke har jag i princip svarat på i föregående inlägg.
Beträffande ditt andra stycke så var det nopelpristagaren Luc Montagnier som sa att det virus "som orsakade Covid-19" var konstruerat i ett biolab då detta viruset innehöll en HIV-komponent. Så sa han uttryckligen.
Var detta virus i sin ursprungliga form farligt? Och varifrån kom det virusprov Montagnier studerade? Det vet jag inte men på beskrivningen låter det lite farligt. Kanske var det syftet? I praktiken orsakade "pandemin" ingen överdödlighet på grund av viruset, i varje fall inte i Sverige. Virus sägs dessutom mutera och då blir det ännu mindre potent.
Du verkar anta att det som PCR gav positivt utslag för som "Covid" verkligen fanns. Hur kan du veta det? Ingick en HIV-komponent?
Denna "testpandemi" påminner om bedrägeriet med koldioxidutsläpp och global uppvärmning, baserat på datormodeller som inte har ett dugg att göra med verkligheten. Utfallet blir vad som tas med i beräkningen. Om en FN-organisation kan manipulera på detta sätt, då kan också en annan FN-organisation; WHO, göra detsamma med en påhittad pandemi som grund. Det är samma typ av mindre nogräknade, för att inte säga kriminella, globalister inblandade i underavdelningar, till FN.