Care säger: Att ta hand om våra hjärtan. Vi kan då möta vår nästa i innerlighet så som vi vågar vara inför Gud och oss själva. Hur skulle vi vilja bli bemötta?
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Gideon I
Skapat 2023-09-13 av Gideon I, man, 67 år, Örebro län.
"Vi konstruerade SARS-Cov 2 som biovapen!"
Filmen, som är 20 min och svensktextad, verkar vara från en sluten grupp inom Europeiska Unionen.

Föreläsaren citerar: "Vi konstruerade SARS-Cov 2 som biovapen". Ja, det är vad jag och många med mig misstänkt från början. Men kan det verkligen vara så illa?

Att ondskan finns det vet vi redan från Bibeln och historien. Men visst är detta svårt att ta in, det han säger?

Så agerar ondskans imperium! – anthropocene

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2023-09-13 av Anonym
Filmen, som är 20 min och svensktextad, verkar vara från en sluten grupp inom Europeiska Unionen.

Föreläsaren säger: "Vi konstruerade SARS-Cov 2 som biovapen". Ja, det är vad jag och många med mig misstänkt från början. Men kan det verkligen vara så illa? Är filmen fejk eller läckt med avsikt?

Att ondskan finns det vet vi redan från Bibeln och historien. Men visst är detta svårt att ta in, det han säger?

Så agerar ondskans imperium! – anthropocene
Spännande tid vi lever i och är som jag ser det i enlighet med bibeln, inget vi kan stoppa? Var och en avgör om man vill fortsätta i den vetenskapens spår...
Anonym
#2. Publicerat 2023-09-14 av Anonym
"Prof. Fukushima at Press Conference. (No.1) "This is not drug harm. To be clear, the vaccine is not a drug, but a bioweapon with all kinds of toxicity. So many people have died because of distribution of the bioweapon. It's a massacre. It's a Holocaust." Prof. Fukushima’s statement: I am the President of the Study Group on Vaccine Problems (The official Name of the Study Group is Japanese Society for Vaccine-related Complication (JSVRC)). As a doctor and as a scientist, I am gravely aware that we are facing a tremendous crisis right now. I could say that this crisis has just begun. This is a crisis of democracy.The people's right to access information is completely undermined. The government adopts a shameless attitude to keep totally disregarding the basic human rights such as the right to pursue happiness, and the right to live that are protected under the Japanese Constitution. This is absolutely unacceptable! Honest scholars have been documented numerous cases of vaccine-related harms and injuries etc., at their academic conferences. The number of reported vaccine harms is 'many hundreds’. This is not just an unusual situation. Nothing like this has ever happened before. What vaccines are causing are not drug-related harms. Totally incomplete substance called a nucleic acid medicine, which is in fact not even a medicine, was distributed to the public. So what happened as a result? I dare say, "Murder." We could say that a massacre has occurred. This is more like a holocaust caused by a bioweapon. Something very sloppy and half baked has been released into the world. Trillions of public money was wasted on such a half-baked product. We will address the post-vaccination syndrome which is classified as ’Adverse drug reaction’ according to the international classification. It is high time to deliver appropriate medical care to patients affected by post-vaccination syndrome in a truly serious manner. Immediately, all doctors, all scientists, need to face this huge problem."

SweKiwi
#3. Publicerat 2023-09-14 av SweKiwi
Filmen, som är 20 min och svensktextad, verkar vara från en sluten grupp inom Europeiska Unionen.

Föreläsaren säger: "Vi konstruerade SARS-Cov 2 som biovapen". Ja, det är vad jag och många med mig misstänkt från början. Men kan det verkligen vara så illa? Är filmen fejk eller läckt med avsikt?
Nu förstår jag inte. Det här är ju den där David Martin, »patentexperten«, vars video det har länkats till här säkert flera gånger tidigare. Vad tror du att detta är?

/ Kiwi
Gideon I
#4. Publicerat 2023-09-14 av Gideon I
Nu förstår jag inte. Det här är ju den där David Martin, »patentexperten«, vars video det har länkats till här säkert flera gånger tidigare. Vad tror du att detta är?

/ Kiwi
Bra att du sa det. Jag tyckte namnet lät bekant men kunde inte placera det.

Kan det han säger motbevisas? Han verkar veta vad han talar om. Han ställer upp med sitt namn och riskerar livet, karriären, samt låter sig filmas. Det gör honom trovärdig.
Gideon I
#5. Publicerat 2023-09-14 av Gideon I
Spännande tid vi lever i och är som jag ser det i enlighet med bibeln, inget vi kan stoppa? Var och en avgör om man vill fortsätta i den vetenskapens spår...
Vi kan lämna EU, WHO och därmed stoppa det.
Vingen
#6. Publicerat 2023-09-14 av Vingen
Bra att du sa det. Jag tyckte namnet lät bekant men kunde inte placera det.

Kan det han säger motbevisas? Han verkar veta vad han talar om. Han ställer upp med sitt namn och riskerar livet, karriären, samt låter sig filmas. Det gör honom trovärdig.
Det går nog att läsa sig till Här om det han säger är sant och bevisat.. och Här
Anonym
#7. Publicerat 2023-09-15 av Anonym
Det går nog att läsa sig till Här om det han säger är sant och bevisat.. och Här
Antar att det inte går att lita på de källor du hänvisar, varför... jo, olaglig nätcensur.

"Biden-administrationen har i strid med grundlagen tvingat sociala medieföretag att censurera innehåll, enligt en amerikansk federal domstol i New Orleans. Vidare lyder domstolsbeslutet att USA:s regering inte får ”tvinga eller uppmuntra” till framtida censur. Domstolen begär nu även ett utlåtande från högsta domstolen""I domen framkommer att amerikanska tjänstemän olagligt pressat bland annat Meta, Youtube och X att censurera inlägg man anser ha innehållit ”desinformation”"

Nätcensur av bidenadministrationen


Tillit
#8. Publicerat 2023-09-15 av Tillit
Antar att det inte går att lita på de källor du hänvisar, varför... jo, olaglig nätcensur.

Så om jag förstår dig rätt så går de sidor som Vingen länkar till inte att lita på, men det som du och andra länkar till (som oftast kommer från sidor med extremt mycket konspirationstänk på i princip alla områden) är fullt tillförlitliga? På vilka grunder bedömer du trovärdigheten i vad som sägs?

En annan fråga till alla, som jag har funderat på när jag läser spekulationerna här på KD. OM det skulle vara så att covid-19 är skapad i ett laboratorium och av misstag (eller med flit) läckt ut, ändrar det på något sätt hur läkarvården ska analysera, behandla och bekämpa följderna hos dem som blivit drabbade av det?

Gideon I
#9. Publicerat 2023-09-15 av Gideon I
Det går nog att läsa sig till Här om det han säger är sant och bevisat.. och Här
Ha ha. Nej det gör det inte. Här måste man verkligen lära sig att tänka källkritiskt!

Vem som helst kan öppna ett anonymt trollkonto och komma med osakliga påståenden, falsk vetenskap, förtal med mera i syfte att misskreditera. Det är inte trovärdigt. Inte heller Wikipedia är en tillförlitlig källa av samma skäl, särskilt när det gäller ämnen som är politiskt inkorrekta.

Det som Dr Martin säger är känsliga saker för den globala eliten och är dessutom politiskt inkorrekt. För att kritiken mot honom ska vara trovärdig behövs en person som framträder öppet och som har motsvarande kunskaper; "patentexpert", samt som presenterar uppgifter som går att kontrollera. Det är det minsta man kan begära.
Gideon I
#10. Publicerat 2023-09-15 av Gideon I

Så om jag förstår dig rätt så går de sidor som Vingen länkar till inte att lita på, men det som du och andra länkar till (som oftast kommer från sidor med extremt mycket konspirationstänk på i princip alla områden) är fullt tillförlitliga? På vilka grunder bedömer du trovärdigheten i vad som sägs?

En annan fråga till alla, som jag har funderat på när jag läser spekulationerna här på KD. OM det skulle vara så att covid-19 är skapad i ett laboratorium och av misstag (eller med flit) läckt ut, ändrar det på något sätt hur läkarvården ska analysera, behandla och bekämpa följderna hos dem som blivit drabbade av det?

Ditt första stycke har jag i princip svarat på i föregående inlägg.

Beträffande ditt andra stycke så var det nopelpristagaren Luc Montagnier som sa att det virus "som orsakade Covid-19" var konstruerat i ett biolab då detta viruset innehöll en HIV-komponent. Så sa han uttryckligen.

Var detta virus i sin ursprungliga form farligt? Och varifrån kom det virusprov Montagnier studerade? Det vet jag inte men på beskrivningen låter det lite farligt. Kanske var det syftet? I praktiken orsakade "pandemin" ingen överdödlighet på grund av viruset, i varje fall inte i Sverige. Virus sägs dessutom mutera och då blir det ännu mindre potent.

Du verkar anta att det som PCR gav positivt utslag för som "Covid" verkligen fanns. Hur kan du veta det? Ingick en HIV-komponent?

Denna "testpandemi" påminner om bedrägeriet med koldioxidutsläpp och global uppvärmning, baserat på datormodeller som inte har ett dugg att göra med verkligheten. Utfallet blir vad som tas med i beräkningen. Om en FN-organisation kan manipulera på detta sätt, då kan också en annan FN-organisation; WHO, göra detsamma med en påhittad pandemi som grund. Det är samma typ av mindre nogräknade, för att inte säga kriminella, globalister inblandade i underavdelningar, till FN.
Care säger: Att ta hand om våra hjärtan. Vi kan då möta vår nästa i innerlighet så som vi vågar vara inför Gud och oss själva. Hur skulle vi vilja bli bemötta?
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden