Hej!
Jag ser dina rader först nu men vill att du ska veta att jag tänker på dig ifall du tittar in. Ja det finns ofta de som har det mycket värre men det är av ringa betydelse. Det är den egna känslan som är viktig.
Jag skulle själv behöva ett stort mirakel i mitt liv just nu. Jag är van att kämpa, har inget val, men även jag tar slut och min hälsa är inte heller den bästa men jag har en glad och positiv grund vilket tillsammans med min tro & energi bär mig även i det svåra.
Jag köpte en ful Hulkenmössa på kul förra året för det känns som att en bara ska orka allt men det finns det ingen som gör.
Jag är inte betalande medlem är bara lite aktiv i Megafon & Forum och inget mer så jag läser/skriver inget f.ö.
Lyssna till Darins låt "Starkare" och lyssna till lovsång även när det är tungt, det ger såväl vila som kraft.
Hoppas detta kan ge dig en del av det du behöver.
Du är inte ensam även när det känns så.
"Du omsluter mig på alla sidor och du håller mig I din hand".
Finns du kvar här? Jag ser också dina rader här först nu. Vill du så tror jag att jag kan hjälpa dig! Hör av dig till mig så skall jag betjäna dig med det jag kan ge! Du skall veta att det finns så mycket man kan göra för sin hälsa, och du ska även veta att det finns ondskefulla åtgärder som ofta förföriskt lurats på oss som jobbar på att fördärva vår hälsa. Se vad Jesus säger till den blödarsjuka kvinnan. Luk. 13:16 Men den här kvinnan, en Abrahams dotter som Satan har hållit bunden i arton år, skulle hon inte få bli fri från sin boja på sabbatsdagen?" År av lidanden men som i ett nu togs bort av Jesus. Han kan än idag! Gud ser ditt lidande han vill inte att Du ska lida!
Eller när Petrus och Johannes efter att Jesus åkt upp till himlen säger till den lame mannen vid sköna porten.
Apg 3:6 "Silver och guld har jag inte, men vad jag har, det ger jag dig. I Jesu Kristi nasaréns namn: res dig och gå!"
Gud kan gå in och göra under, ibland gör han det och ibland inte, jag vet inte varför vissa blir ögonblickligt helade och andra inte. Men han har även gett oss makt att göra gott för vår medmänniska ett under på ett annat sätt. Jag vill göra gott för dig genom det Gud lärt oss mig hur hans skapelse fungerar hör av dig och gör min dag!