Kristna datingsidor
Skapad 2022-12-02 kl 18:02 av anonym.
Jag är trött på denna slappa och halvseriösa sida. KD driver helt medvetet sen många år en sida som ska vara full av brister och bedragare, samt enorma mänder av gamla inaktiva profiler. Ca. 6000 profiler. Men kanske bara några hundra som egentligen är aktiva till och från. Men vad är alternativen?
Jag provade sidan Kristen Dating ett tag. Kändes väldigt inaktivt där. De flesta var inloggade för länge sen. Blev dock kontaktad av en kvinna som jag aldrig träffat, men som är med i samma församling på distans - lite kul. Vi är vänner nu. Och jag såg en del från KD där med. Men det kändes dött.
Happy Pancake kändes som nån världslig plats där kvinnorna verkade ha ännu mer "övertag" än här; alltså ännu mer av kvinnor bortskämda med uppmärksamhet och med en viss arrogans o.s.v. Det märktes att det inte var kristna på sidan. Kändes mer hårt och kallt. Å andra sidan träffade min vän sin nuvarande flickvän där, en kristen kvinna.
Och typ fem kvinnor jag träffat här på KD och haft mycket nära kontakt med, och träffat nästan alla, har gift sig, en "i anden" tror jag, de andra även formellt.
Läser på en kvinnas sida här om sidan Noah:
Tror jag såg dig på Noah. Den sidan verkar ju helt bluff, asiater som har vita profilbilder, vita som har svarta, maxrörigt. Vad ä din bild?
Jaa... Vad göra? KD har monopol, men har en kvalitetsstandard som är oacceptabel, i alla fall i förhållande till att många betalar för tjänsten. Ska alla aktiva registrera sig på Kristen Dating-sidan? Då skulle det nog bli fart på ledningen på KD.
Andra tankar och erfarenheter?...