brudslöja säger: Hej allihopa jag vill önska er alla en välsignad ny dag " Du vet väl om att du är värdefull"
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2022-10-27 av Anonym.
Pro Life Abortmotståndare min åsikt och anti dödsstraff
Jag hoppas ingen människa som faktiskt jag och min dåvarande fru behövde genomlida ska vi ta bort eller behålla. Vi hade haft svårt att få barn men vi fick tillslut en dotter Elvira, min fru fick posttramatisk stress hon kunde knappt hålla i vår dotter, men som det står i så vackert i höga visan 5:1 och framåt, Min fru blev gravid bara 2 månader efter Elvira, hon mådde dåligt, jag våndades mellan allt, alla sa gör abort... Jag kommer ihåg när min dåvarande fru såg mig i ögonen och vi var så överrens. I dag heter han Leon och är 14. Jag kan inte döma någon som vill göra abort. I mina ögon gav Gud oss makten att skapa liv, men han gav oss inte rätten att ta det. Så därför är jag emot abort, dödsstraff alla handlingar där vi skadar. Visst diskussionen handlar om när blir det ett liv. Föreningen mellan Kvinna och Man när celldelningen börjar där börjar livet enligt mig. Men jag kan inte döma någon som vill göra så, jag kan inte stå för det. Den enda som har makten att döma oss är gud och genom hans son jesus kristus lever vi ändå vidare

Svar på inlägg

Inget svar för ögonblicket.
brudslöja säger: Hej allihopa jag vill önska er alla en välsignad ny dag " Du vet väl om att du är värdefull"
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden