Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2022-10-24 av Anonym.
Maskliknande blodproppar efter vaccination, med Sture Blomberg och Lars Bern
https://swebbtv.se/w/uLBp6rcZoxRq61xz6FNgkM

Det finns en debatt-tråd under Politik och samfund, som handlar om att media inte ger något utrymme åt allvarliga biverkningar av sprutorna. Men det här klippet beskriver något som är mycket konkret, och därför tycker jag att det förtjänar en egen tråd. Jag började se nyheter som handlade om det här för länge sedan. Det som är intressant är dock att nu kommenterar Sture Blomberg det. Han är en mycket kvalificerad svensk läkare. Dessutom är hälsogurun Lars Bern, som har skrivit boken "Den metabola pandemin", bisittare i programmet.

Svar på inlägg

Gideon I
#1. Publicerat 2022-10-24 av Gideon I
Anonym
#2. Publicerat 2022-10-24 av Anonym
Fruktansvärt. Tydligen hos 80% av alla avlidna i USA. Och det är de vaccinerade som drabbas. De lyfter också fram den statistik som jag tror CCCA nedan lyfte fram för ett år sedan, när amerikanska FDA tvingades offentliggöra de första 10 000 sidorna av 400 000 av Pfizers dokument:

Den absoluta effektiviteten i "vaccinen" är inte 95%. Den är 0,88%. Högst.

Saklig kritik från de mest kunniga forskarna har funnits i ca. 1,5 år nu. Här en hel playlist, noga ihopsatt av en naturvetare jag känner:

https://odysee.com/@DarkHorsePodcastClips:b/spike-protein-is-very-dangerous,-it's:3?lid=33b212ed13ffa8e52479e3eb3b128ec4fe98cd61

Sen finns CCCA i Kanada. 500 (eller 5000?) forskare och läkare som sedan länge slagit larm:
https://www.canadiancovidcarealliance.org
Anonym
#3. Publicerat 2022-10-24 av Anonym
Jag kan passa på att fråga det min vän som står till vänster frågade: "Hur kommer det sig att denna fråga blivit så politiserad?" Hur kommer det sig?

Mitt svar är: "Trump". Och "Biden". Trump gav order om "Operation Warp Speed" med att snabbutveckla vaccin. När Trump ville vidta åtgärder tidigt var vänstern emot det och kallade honom typ diktator för det. Fascist. Sen svängde Trump och ville inte ta folks frihet - och då var han "ansvarslös" ungefär. Vaccinerna kom dagar efter att Biden tillträtt - och han tog åt sig äran. Biden gjorde som vänsterfolk brukar göra: I sin totala övertygelse att vaccinen var det som skulle "rädda mänskligheten" så ville han tvinga folk att ta det. Och skrämma. Och då Biden är Trumps motsats i mycket, så blev vänsterfolket automatiskt för vaccinen.

I takt sedan med att högerfolk kritiserat tvånget och diskrimineringen, samt lyft fram faror och kritik mot kring vaccinen så har vänsterfolket per automatik växlat upp. Sen har grupptänkande, hat, censur och skamfaktor gjort att bollen kommit i rullning och allt har rullat på. Man kan inte medge att man propagerat för historiens största medicinska bluff, "för då blir man Trump, som är motsatsen till Biden", samt att "Man ville väl".

Det tydligaste var väl för ca. ett år sedan, när Biden Twittrade att det kunde finnas kopplingar mellan viruset och labbet i Wuhan. DÅ, på en natt/dag(!!) gjorde vänstermedia helt om och slutade censurera sådana påståenden. Det som igår var "disinformation" blev plötsligt till "sanning". För Biden hade ändrat sig. Flockmentalitet och oförmåga att tänka själva.

Ungefär så. Dumhet alltså.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen