Gratis iPhone och Android mobilappar
Registrera dig här
Kristna Dejtingpoddens Julfest
AlexOYea
AlexOYea säger: Godmorgon mina vänner!!Önskar er en fin välsignad dag:)
Skriv i megafonen

Forum >> Synpunkter >> Debatt

Öppna profilen till Förtrösta på Herren

Till ledningen i Kristen Date!

Nu är det många här, genom åren, som har bett om att alla bedragare stoppas.

De är inte anonyma för er. Eftersom de betalar medlemsavgiften så har ni både namn och bankkortnummer, personnummer osv.

När ni då har all info ni behöver..varför stoppar ni dem inte? 

Människor här blir stulna på pengar!
Lurade av människor som spelar på en längtan efter kärlek och utnyttjar denna.

Eftersom det är satt i system sedan åratal tillbaka, så går det inte att säga att man inte kan göra någonting från start. 
De är sällan gratismedlemmar eftersom de då inte kan både skicka och öppna meddelanden till andra och få deras mejladresser och bedra. 
Även om de är gratismedlemmar så är inte mobilabonnemang med kontantkort anonyma längre pga all brottslighet.

Både män och kvinnor blir bedragna här, år efter år efter år.
Och ni har kontroll.

Jag kan förstå att det blir svårt att hinna med alla 5 dejtingsidorna ni har startat.
Men man måste ta ansvar för det man har satt igång. 
Visar sida 1 av 10 sidor, 10 kommentarer per sida
Första |   << Föregående  Nästa >>  |  Sista
Öppna profilen till Cutesissi
Jag kan förstå att det blir svårt att hinna med alla 5 dejtingsidorna ni har startat.
Men man måste ta ansvar för det man har satt igång. 

Fem? Vilka är de 4 andra sidorna?
Titta längst ner på sidan. Precis under mitt inlägg.
Öppna profilen till Cutesissi
Titta längst ner på sidan. Precis under mitt inlägg.

Jadärja! Tack!
Det vore ju tragiskt om dom lanserar flera sidor när dom inte ens kan hålla rent på 1 sida. Jag ser det som de bara är ute efter pengar pengar och mer pengar och dom verkar inte bry sig om säkerhet överhuvudtaget. Jag har blivit lurad flera gånger och blivit av med mycket pengar på den här sidan. Rapporterar men ändå finns lurendrejeriarna kvar här efter så lång tid. Supporten och säkerheten är likamedNOLL
Öppna profilen till SweKiwi
Jag har blivit lurad flera gånger och blivit av med mycket pengar på den här sidan.

Har det varit olika tillvägagångssätt eller hur har detta gått till?

/ Kiwi

Jadärja! Tack!
Det vore ju tragiskt om dom lanserar flera sidor när dom inte ens kan hålla rent på 1 sida. Jag ser det som de bara är ute efter pengar pengar och mer pengar och dom verkar inte bry sig om säkerhet överhuvudtaget. Jag har blivit lurad flera gånger och blivit av med mycket pengar på den här sidan. Rapporterar men ändå finns lurendrejeriarna kvar här efter så lång tid. Supporten och säkerheten är likamedNOLL
Det är hemskt att brottsligheten bara får hålla på så här. Och drabba oskyldiga människor. 
Ledningen blundar och tillåter brottslingar finnas här hela tiden. År efter år efter år..

"Begäret efter pengar är roten till allt ont."
Öppna profilen till Sola Gratia
Det har varit så här nästan alla 10 åren KD funnits. KD vill inte införa manuell granskning av nya profiler.
Öppna profilen till MrIroni

Fem? Vilka är de 4 andra sidorna?

De har 7 dejting sidor med samma system. Kollade lite i forumen på de andra och SeniorDate har också problem med falska profiler.

Mer och mer så tror jag inte de bryr sig om kristna eller seriöst dejting utan att det handlar om pengar.

https://www.socialgarden.no/
Öppna profilen till Roffe
De har 7 dejting sidor med samma system. Kollade lite i forumen på de andra och SeniorDate har också problem med falska profiler.

Mer och mer så tror jag inte de bryr sig om kristna eller seriöst dejting utan att det handlar om pengar.

https://www.socialgarden.no/

Velkommen til møteplassen for lesbiske, homofile, bifile og andre skeive

https://www.skeiv.no/

Velkommen til møteplassen for lesbiske, homofile, bifile og andre skeive

https://www.skeiv.no/
Nej, vad är detta!!  

Det är begäret efter pengar som styr ledningen! 

De ska inte få en krona mer av mig.
Öppna profilen till sailias2
Nej, vad är detta!!  

Det är begäret efter pengar som styr ledningen! 

De ska inte få en krona mer av mig.

Förstår dig och börjar tänka i samma bana.
Visar sida 1 av 10 sidor, 10 kommentarer per sida
Första |   << Föregående  Nästa >>  |  Sista