Fluffig säger: En härlig lördag här i Åsa utanför Kungsbacka. Hade varit kul med en fika med nån som bor i närheten ?? Var välsignade alla idag.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2022-08-17 av Anonym.
Seriös man söker dito kvinna
Söker efter en seriös trogen kvinna att bli gammal med. Att dela alla glada (är en fågel) och tråkiga stunder tillsammans samt stötta varandra i vårt och torrt.

Dröm kvinnan har långt hår. Men det är ju fortfarande hjärna och hjärta som är det viktiga.

Har hon asiatiskt påbrå eller från Iran är det ett extra stort +...... men som sagt va bara min dröm kvinna.

Micke heter jag och bor i Göteborg. Jobbar inom vården. Har både båt och mc och är obotligt romantisk.
Skicka gärna med kontakt info så kan vi ju alltid börja med en promenad och fika/middag på stan.
GUD älskar er alla.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2022-08-17 av Anonym
Jag vill inte låta otrevilg utan bara hjälpa dig, men har en stilla undran...

Hur tror du att bilden blir..när vi kvinnor läser att du önskar en kvinna med långt hår och stora bröst?

Hur bör en kristen man tänka, om hjärta och hjärna är det viktigaste, som du skriver?
Anonym
#2. Publicerat 2022-08-17 av Anonym
Hur tror du att bilden blir..när vi kvinnor läser att du önskar en kvinna med långt hår och stora bröst?
Näe, han önskade en kvinna med stora mjölkpaket.........

Tror det blir svårt att hitta!!
Anonym
#3. Publicerat 2022-08-17 av Anonym
Skrev jag bröst??? Trödde jag skrev mjölkpacket..... men men..... får väl skylla på att fingrarna slant på tangenterna då.
Ber om ursäkt ifall du blev stöt av mitt inlägg. Tycka till i livet,
Anonym
#4. Publicerat 2022-08-17 av Anonym
Ja du läste iaf rätt. Det finns ju allt ifrån 1dl till stora tunnor med mjölk. Jag älskar mjölk och dricker ca 15dl/dygnet.
KarinW
#5. Publicerat 2022-08-17 av KarinW
Mjölk är gott det dricker jag morgon och kväll och till kaffet. Laktosfri ska det vara.
Anonym
#6. Publicerat 2022-08-17 av Anonym
Ja du läste iaf rätt. Det finns ju allt ifrån 1dl till stora tunnor med mjölk. Jag älskar mjölk och dricker ca 15dl/dygnet.
Du söker alltså en bonde med många kossor i lagårn, med asiatiskt påbrå och långt hår under hucklet..och som är en hejare på att hantera mjölkmaskin.

Lät det bra?
Anonym
#7. Publicerat 2022-09-17 av Anonym
Du söker alltså en bonde med många kossor i lagårn, med asiatiskt påbrå och långt hår under hucklet..och som är en hejare på att hantera mjölkmaskin.

Lät det bra?
Låter väl som att det kan vara en bra början till vänskap och sedan får man se vad somhänder i framtiden.
Anonym
#8. Publicerat 2022-09-17 av Anonym
Jag vill inte låta otrevilg utan bara hjälpa dig, men har en stilla undran...

Hur tror du att bilden blir..när vi kvinnor läser att du önskar en kvinna med långt hår och stora bröst?

Hur bör en kristen man tänka, om hjärta och hjärna är det viktigaste, som du skriver?
Jag vet inte om du är insatt i att ingen kvinna ser likadan ut så också män. Vissa har stora mjölkpaket och vissa har mindre. Vissa män har stor choritzo och andra mindre. Så är det i livet och ingen är den andre lik.
Alla har väl sina drömmar så även jag. Ingen som har sagt att inte ni andra får svara om ni känner er manade eller bara vill träffas över en fika/middag.

3vlig helg
Anonym
#9. Publicerat 2022-09-17 av Anonym
Näe, han önskade en kvinna med stora mjölkpaket.........

Tror det blir svårt att hitta!!
Är det så illa?
HesaFredrik
#10. Publicerat 2022-09-17 av HesaFredrik
Har TS redigerat sitt första inlägg eller har jag blivit gravt dyslektisk?
VAR står det något om bröst och deras ev storlek?
Fluffig säger: En härlig lördag här i Åsa utanför Kungsbacka. Hade varit kul med en fika med nån som bor i närheten ?? Var välsignade alla idag.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen