Gratis iPhone och Android mobilappar
Registrera dig här
Kristna Dejtingpodden
MINHALVA
MINHALVA säger: kommer att vara skrytsamma, stolta, hånfulla, olydiga mot sina föräldrar, otacksamma, gudlösa, kärlekslösa, oförsonliga,
Skriv i megafonen

Forum >> Diverse saker >> Debatt

Anonym

Scam med snarlika innehåll

Två brev från två olika profiler:

Brev från Mats00

Jo jag är Mats Olofsson, mitt modersmål är tyska. Jag kommer ursprungligen från Lagan sverige(min far var från Sverige). Men jag växte upp i Wien, Österrike (min mamma var från Österrike). Men jag bor just nu i Visby, Gotland. Jag flyttade tillbaka till Sverige för ungefär ett år sedan. Just nu arbetar jag med ett projekt här på Sicilien, Italien. Jag arbetar som installationsingenjör och designar även oljeriggplattform.
Jag jobbar bara på kontrakt. Jag älskar och respekterar mitt jobb. Mitt jobb är att borra olja på riggen och överföra till raffinaderiet där den raffineras till gas och andra kemiska produkter. Jag har gjort mitt jobb i 30 år nu. Så säg mig, var kommer du ursprungligen ifrån? Vad jobbar du med ?. Och hur länge har du gjort ditt jobb?

Brev från Lars01

Det här är lite om mig, jag kommer ursprungligen från malmö, sverige. Men jag växte upp i Wien, Österrike. Jag bor nu på Gotland, Sverige. Jag återvände till Sverige för ungefär ett år sedan. Men jag håller just nu på med ett projekt här i Valhall Oilfield, Nordsjönorge. Och du, var kommer du ursprungligen ifrån? Jag skulle älska att veta mer om dig, om du inte har något emot det.

Jag jobbar som installationsingenjör och designar även plattformar för oljeriggar. Jag jobbar bara på entreprenad. Jag älskar och respekterar mitt jobb. Mitt jobb är att borra olja på riggen och överföra den till raffinaderiet där den raffineras till gas och andra kemiska produkter. Jag har gjort mitt jobb i 30 år nu. Och du?. Vad jobbar du med?. Hur länge har du gjort ditt jobb?
Öppna profilen till ArmourOfGod
Bra att du upptäckt dessa bedragare, satans lakejer som vill sabotera för kristna människor! Slösa inte din tid på dem, rapportera dem! Alla som hintar om utlandet kan du egentligen vara misstänksam mot redan från början, även om någon procent av dem säkert är riktiga människor. De vill slösa din tid eller dina pengar och på så vis öka misären i världen, för all misär ger djävulen mer makt! Att tro att de bara vill ha pengar i slutändan är naivt.
Anonym
Haha! Nu har ytterligare en profil dykt upp som är från Gotland och jobbar med oljeplattform. Sven6. Citat: Jag arbetar som installationsingenjör och designar även oljeriggplattform
Jag jobbar bara på kontrakt. Jag älskar och respekterar mitt jobb. Mitt jobb är att borra olja på riggen och överföra till raffinaderiet där den raffineras till gas och andra kemiska produkter.