Svar #3. Postat 2022-05-31 kl 08:23 av anonym.
PUBLIC SERVICE:
nr1 Prio just nu: Klimathotet
nr2: Hatpropaganda mot Ryssand
nr3: Pernilla Wahlgrens intressanta sexliv och husaffär (med familj)
Next RunnerUp: Monkeypox
(enligt personliga observationer)
Covidvaccinets biverkningar är det dödstyst om.
Varför vill PUBLIC SERVICE lägga locket på om biverkningar?
Varför vill man inte ens diskutera ämnet öppet?
Tvärtom uppmanas folk fortfarande att gå och vaccineras FAST covid19 inte längre anses vara samhällsfarlig sjudom.
Det var den aldrig från början men vi ska tro att den är livsfarlig dödlig sjukdom. Livrädda människor är så mycket lättare att kontrollera och bli
"följsamma" (som Hallengren på en pressträff kallade de som hon nu hoppas ska springa och ta 5e injektionen). Lunginflammation orsakar tusentals fler dödsfall på jorden varje år än corona btw. om man vill ha lite perspektiv på saken. Dessutom har man också fastställt att covidvaccinet även är värdelöst mot mutationerna, delta- och omikronvarianter.
(det finns studier publicerade och hundratals länkar till oberoende läkare och insatta i ämnet i trådarna här. STUDERA SJÄLV! är bästa sättet att skapa sig en uppfattning.)
Vad är då vitsen att vaccineras mera då undrar jag? men den livsfarliga frågan får jag inte ställa i offentliga sammanhang för då blir jag kallad antivaxer och censurerad och avstängd från fb i 90 dagar för att jag har "delat falsk information".
Det gör mig skogstokig. Därför pratar jag öppet om injektionernas biverkningar och om alla människor som drabbats svårt av injektionerna.
Friska barn har dött några dagar efter sprutan. Är det ok? Visst, den cyniske kan kontra med att det inte alls behöver vara av injektionen, men föräldrarna vet. Bevisbördan läggs på offret. Man ska bevisa själv att det är injektionen som orsakat skadan för att bli trodd. Hur gör man då?
Man kan också välja att bara blunda och se åt ett anant håll och strunta i sina medmänniskor, som också många gör tyvärr.