snömannen säger: Ja så är de Sommarsol! :) Dom är helt enkelt som en sommarsol! :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2022-05-24 av Anonym.
Narcissisten florerar i vårt samhälle
Har du träffat charmige "snälle" honom /henne!
Finns en liten varning/oro
Kolla Googla,,innan du träffar någon här som du inte känner bakom raderna/fasaden
Obs Här är ett litet exempel: De har ofta en hög tro på sig själv, tror sig aldrig ha fel, felet ligger istället på någon annan, alltid annans fel
Ibland är det svårt syna narcisstens bluffar, de är mästerliga på ljug och skryt.
, de inser inte hur de är.Du kan ej ändra dem

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2022-05-24 av Anonym
Så om man tycker att det är fel på dagens samhälle och politik är man då narcissist, eller förstår jag dig fel?
Anonym
#2. Publicerat 2022-05-24 av Anonym
Så om man tycker att det är fel på dagens samhälle och politik är man då narcissist, eller förstår jag dig fel?
Menar på allt
Allt är bara jag jag jag jag jag,så vad jag tycker, är bäst
Anonym
#3. Publicerat 2022-05-24 av Anonym
Ah haa. ok. Då är jag med
Anonym
#4. Publicerat 2022-05-24 av Anonym
Detta är ett resultat av en uppväxt där de får höra att de är "speciella", värda mer än pengar osv.

Vilket är sant, men det misstolkas och förstoras upp i barns huvud. Det lever kvar när de är äldre, vilket ger både positiva och negativa effekter. De positiva märker de kanske inte själva av, men de syns objektivt. De negativa märker både de själva och omgivningen av.
Anonym
#5. Publicerat 2022-05-25 av Anonym
Mitt bästa råd till dig innan du ger dig in i en relation med denne, googla på narcissisten hur denne är och fungerar så slipper du en massa tråkigheter. Det är lätt att fastna i dennes garn, observera nu att ditt psyke bryts ned om du inte gör eller tycker som denne. Du märker kanske det inte men du mår i alla fall inte bra och tror det är fel på dig, för det är precis så som det är meningen.
ingen får ta din personlighet. GOOGLA så du vet om du undrar över det som skrivs här
vet de som drabbats, det tog flera år för en bekant att komma tillbaks, hennes psyke och rädsla för män knäckte henne. Han var en "snäll charmig" man till en början,som hon tyckte det är för bra för att vara sant.
Anonym
#6. Publicerat 2023-04-19 av Anonym
"There's an even worse narcissist than the grandiose. This narcissist flies under the radar and pretends to be a Christian. This narcissist is the ultimate 'wolves in sheep's clothing'"
MrAmour
#7. Publicerat 2023-04-21 av MrAmour
Någon som har koll på läget om Narcissiter alltid har psykopatiska drag, kan den sadististiska narcissisten tas för att vara en psykopat; Det grandiosa självjaget som präglar narcisisster är där fler personlighetsdrag som är ofta förekommande?
Anonym
#8. Publicerat 2023-05-10 av Anonym
"The Hypocrisy of Religious Narcissists -3 Things Jesus Said You Should do When You Encounter Them DISCLAIMER: This video represents my personal insights and does not replace the professional advice of a therapist, counselor, coach, etc. for your specific situation,"
Anonym
#9. Publicerat 2023-05-24 av Anonym
https://www.facebook.com/reel/760311628911217?s=yWDuG2&fs=e
Anonym
#10. Publicerat 2023-06-01 av Anonym
"Varför narcissister försöker förstöra människor som lämnar dem: en psykologisk förklaring.

#childhoodtrauma #innerchild #Narcissism As many of my followers know, I developed the Self-Love Deficit Disorder/SLDD (codependency) Pyramid to explain why the problem does not respond well or get resolved through psychotherapy. The Pyramid demonstrates how "attachment trauma," "core shame' "pathological oneliness,'" "SLDD addiction are the actual problems, and not "the tip of the pyramid's" symptoms that we understand to be SLDD/codependency In this video I demonstrate how this same Pyramid can be used to understand why Pathological Narcissists will do about anything to stop their healing partner from leaving them. Ross Rosenberg M.Ed., LCPC, CADC latest book, The Human Magnet Syndrome: The Codependent Narcissist Trap (2018) and his personal development, seminars, workshops, and other services can be found at his Self-Love Recovery Institute company,"
snömannen säger: Ja så är de Sommarsol! :) Dom är helt enkelt som en sommarsol! :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen