Aquilina säger: Den Stora Älgvandringen gillar jag. Vara i nuet i skogen, där fast samtidigt här hos mig. En fin start på våren.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Jimbo85
Skapat 2022-05-18 av Jimbo85, man, 38 år, Västra Götalands län.
Radera mkt gamla profiler tack
Det finns många profiler härmpå kristendejt som det står att de ej varit online på "mindre än 6 månader sedan", men i själva verket är det mer än 6 månader. Mitt tips till Kristendejt är att börja rensa oaktiva profiler sedan en längre tid så det blir lättare att finna färska profiler från aktiva personer. Mvh Jimmy

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2022-05-18 av Anonym
Många har föreslagt det genom tiderna här. Skulle dock minst halvera antalet medlemmar och kanske en del har autogirobetalning som tickat på = KD skulle förlora inkomst, och det vill de nog inte. Men vi är många som håller med dig. Istället för att läsa "senast inloggad "mer än 6 månader sedan"" så borde profiler som varit inaktiva i 6 månader raderas automatiskt. Men då måste man vilja det på KD...
Anonym
#2. Publicerat 2022-05-23 av Anonym
Istället för att läsa "senast inloggad "mer än 6 månader sedan"" så borde profiler som varit inaktiva i 6 månader raderas automatiskt.
Eller så skulle de döljas by default, såvida någon inte väljer alternativet "Visa profiler som varit inaktiva [så och så länge]". Sex månader är kanske en vettig gräns.
Anonym
#3. Publicerat 2022-05-23 av Anonym
Eller så skulle de döljas by default, såvida någon inte väljer alternativet "Visa profiler som varit inaktiva [så och så länge]". Sex månader är kanske en vettig gräns.
Ja KD - vad säger ni om våra förslag? Ta bort eller dölj inaktiva profiler.

Om nej - motivera det hela för oss som betalar varje månad i tron att det finns 6840 sökande singlar här.

Tack.
Kapten
#4. Publicerat 2022-11-16 av Kapten
Alternativet är att lägga till en filtreringsfunktion så man kan avgränsa sig till de profiler som varit inloggade högst ett par månader sedan eller så. Problemet med avsomnade profiler är stort överallt.
KristianH
#5. Publicerat 2022-11-16 av KristianH
Eller så skulle de döljas by default, såvida någon inte väljer alternativet "Visa profiler som varit inaktiva [så och så länge]". Sex månader är kanske en vettig gräns.
Det låter som ett bra förslag!
Aquilina säger: Den Stora Älgvandringen gillar jag. Vara i nuet i skogen, där fast samtidigt här hos mig. En fin start på våren.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen