Höstlöv säger: Låt oss uppmuntra varandra & sprida glädje! Helgen står för dörren & oavsett vad den innebär finns Guds kärlek & omsorg där för oss.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2022-04-01 av Anonym.
Kategorier
Nu lägger jag in detta inlägg under kategorin "Synpunkter".
Är det någon som ser det?

Nej, just det. Om jag fattar detta rätt så vet jag inte under vilken kategori inläggen skapas innan jag trycker på rubriken i listan. Är det inte vettigare att man först måste klicka på kategorien?
Jag menar är man t.ex. inte intresserad av politik bör man enkelt kunna undvika den kategorin genom att inte klicka där.
Nu får man i trådrubriken en aning om var det kristna budskapet finns, men när man öppnar är det ett politiskt budskap som ska falla under politik och samfund.

Kära KD, går det att fixa en sådan omväg?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2022-04-01 av Anonym
Jodå vi ser det allihop, tack vare KD:s smarta funktion som listar alla senaste kommenterade trådarna.

De som enbart är intresserade av vissa kategorier kan gå den vägen istället, och undvika listan med de senaste skapade inläggen.
Anonym
#2. Publicerat 2022-04-01 av Anonym
Ja så går det ju att hitta rätt.... börjar nog bli för gammal för det här..
Anonym
#3. Publicerat 2022-04-01 av Anonym
Ja så går det ju att hitta rätt.... börjar nog bli för gammal för det här..
Det blir svårare att lära sig nya saker och orientera sig i nya miljöer när man blir gammal. Men man blir aldrig för gammal att lära sig något nytt, så länge man lever. Allt man behöver är en tillräckligt bra anledning.
Anonym
#4. Publicerat 2022-04-01 av Anonym
Det blir svårare att lära sig nya saker och orientera sig i nya miljöer när man blir gammal. Men man blir aldrig för gammal att lära sig något nytt, så länge man lever. Allt man behöver är en tillräckligt bra anledning.
Ja också faller man tillbaka på det gamla, vill minnas att Sjunde himlen hade ett enkelt söksätt på enbart kategorier..
snömannen
#5. Publicerat 2022-04-01 av snömannen
7ehimlen, de var tider de! :)
Anonym
#6. Publicerat 2022-04-01 av Anonym
7ehimlen, de var tider de! :)
Ja visst var det :-) Där flödade tolkningarna men samtidigt blev det en sorts samling kring allvaret, att Gud ska leva i våra liv på rätt sätt. Många sökte och fann Sanningen i Guds ord..och moderaterna var med i varje tråd och hejdade ilskna påhopp och vissa, efter reglerna, övertramp.. Ja det var tider det.. :-)
Höstlöv säger: Låt oss uppmuntra varandra & sprida glädje! Helgen står för dörren & oavsett vad den innebär finns Guds kärlek & omsorg där för oss.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen