Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2021-11-23 av Anonym.
Virus och pandemi, "allt är hittepå" Satir och sanning

Svar på inlägg

pricken25
#1. Publicerat 2021-11-28 av pricken25
Mycket bra sammansatt sång! skulle gärna spela upp dennna för mina arbetskamrater, då hade jag fått sparken Kolla Newvoice Astrid Stuckelberger avslöjar hur Who skapat en falsk pandemi. Kolla svenska statistiska centralbyrån för 2020, om antalet dödsfall. Kolla kyrkogårdar dödsannonser mm Fler och läkare som vågar tex Börn Hammarskjöld säger att det är som vanlig influensa, kolla Event 201.
Anonym
#2. Publicerat 2021-11-30 av Anonym
Bra att du är påläst. Dig lurar man inte
pricken25
#3. Publicerat 2021-12-04 av pricken25
Men det är svårt att få arbetskamrater att förstå detta, de vill inte läsa eller lyssna på annat än det som sägs i media och nu tar de en tredje spruta och mer sjuka bler de och jag är järntvättad och förbjuden at säga något om detta, hur vansinigt kan det vara? Historien upprepas ju!
Anonym
#4. Publicerat 2021-12-04 av Anonym
Men det är svårt att få arbetskamrater att förstå detta, de vill inte läsa eller lyssna på annat än det som sägs i media och nu tar de en tredje spruta och mer sjuka bler de och jag är järntvättad och förbjuden at säga något om detta, hur vansinigt kan det vara? Historien upprepas ju!
Media i våra nordiska grannländer är öppnare än i Sverige. I Sverige kontrollerar globalisterna, läs: familjen Bonnier, all systemmedia. Endast den globalistiska agendans propaganda kommer till tals. Men som väl är finns alternativmedia som erbjuder ett annat perspektiv. Här har dansk alternativmedia publicerat en viktig artikel som systemmedia inte skulle publicera:

Tidligere WHO forsker fra Norge: Der er ingen pandemi, kun løgne og fusk! - DFF (danmarksfriefjernsyn.dk)

I Sverige har vi Swebbtv, Newsvoice, Nya dagbladet och andra nättidningar som ger oss viktiga nyheter bakom den järnridå av lögner, som systemmedia och deras korrumperade journalister byggt upp.
pricken25
#5. Publicerat 2021-12-06 av pricken25
Ja nu har jag läst mycket om det. Finns på you tube modiga människor, en läkare som berättar Sture Holmberg med flera och ID 2020 är mycket skrämmande, allt var planerat och vad de planerar, kan inte förstå att människor inte förstår. Om det varit ett riktigt virus och nu över 80% är vaccinerade så skulle ju resten av befolkningen blivit smittade och sedan flockimunetet, ja det saju regeringen förut. Men de ljuger för folket och det har de gjort många gånger förut, fast detta är hemskt. Tänk när Stefan Loven sa Vi gör det för barnets bästa vem var sagt detta förut? Vi gör detta för sahällets bästa? Var det inte Hitler?
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen