Höstlöv säger: "Ty du är min hjälp, under dina vingars skugga jublar jag". Ps. 63:8
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

HerrF75
Skapat 2021-09-22 av HerrF75, man, 49 år, Östergötlands län.
Senast aktiv Mer än 6 månader sen. . .
Jag tycker Kristen Date borde rensa i sina register. Har en profil inte varit aktiv på 6 månder så är nog denne att betrakta som ej aktiv och borde tas bort eller förpassas till någon databas där profilen inte syns för oss som letar. Det är bara störande med "spökprofiler" som egenligen är utan innehåll.

Är för övrigt lite nyfiken på hur stor andel det är!? Min erfarhet är att det ofta står "...inte varit aktiv på 6 månder".

Kan tänka mig att det inte skulle bli så många kvar om det rensades lite...

Vad tror ni som läser detta? Stöter ni ofta på "inte varit aktiv på 6 månder" när ni tittar in på profiler som ni är nyfikan på?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-09-24 av Anonym
Håller helt med!
Har man inte varit aktiv på 6 månader borde man tas bort.

Sen är det ju vissa också som har dubbla profiler här och det borde inte kunna gå att göra så tycker jag.

Ja det finns mycket att önska på denna sida. Har skrivit till Kristen Date om detta och fått till svar att de har planer på att göra en helt ny sida. Då får vi hoppas att den sidan är bättre än denna.
HerrF75
#2. Publicerat 2021-09-24 av HerrF75
Oj, dubbla profiler. Det har jag inte stött på
Growitz
#3. Publicerat 2021-09-25 av Growitz
Det hade ju räckt med senast inloggad i sökfunktionen.
Höstlöv säger: "Ty du är min hjälp, under dina vingars skugga jublar jag". Ps. 63:8
Skriv Skriv här Skriv i megafonen