Qui86 säger: Spendera all tid med vår Herren, Jesus Kristus i helgen!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-05-23 av Anonym
Well, Oson. Om du har rätt är det här förskräckligt! Men kan du förklara för mig varför sjukhusen rapporterar dag efter dag om covid-19-infekterade som ökar och minskar, och som läggs in för specialbehandling på Intensivvårdsavdelningar över hela Sverige? ÄR det inte Covid-19 menar du? För att det kan vara igångsatt med flit, av ekonomiska skäl eller ren ondska, innebär ju inte I SIG att inte sjukdomen existerar, eller att den ger problem för den som har svag fysik. Hur tänker du här? Hur ska man behandla det då? Om dom diagnosticeras med Covid-19 när dom läggs in.....
Annelie47
#2. Publicerat 2021-05-23 av Annelie47
Mycket kan stämma i inläggen, men att friska blir också svårt sjuka och långtidscovid, det existerar. Känner folk som har blivit svårt sjuka, friska innan, och har fortf snart ett år efter, skador. Varför det här händer, det kan man undra över, men att det händer, det är säkert. Vaccinerna är läskigt, håller jag med om, känner många som har tagit, och bara en som blev dålig med svår värk av astras vaccin. Värken försvann sen. Jag är oroad över långtids effekterna däremot. Men jag vill inte få i mig en labb laborerad virus...
På böne sajten på fb som jag är på, läser jag ofta om förbön för covidsjuka. Är det inte bättre att använda försiktighetsprincipen än slå fast att det här är inget som kan vara livsfarligt, som rysk roulette? Ingen vet vem blir svårt sjuk. Jag använder mig hellre utav säkerhetsåtgärder som distans, hygien och munskydd på allmänna ställen än gärna tar vaccin. Sanningen kommer nog komma fram och forskningen går framåt. Alla är inte onda och med i en stor komplott mot mänskligheten. Trötta sköterskor som slutar jobba och säger upp sig, de är väl också med och skådesspelar då. Mycket är skumt, men det här drabbar folk blint, varför vet vi ju inte. Kanske är planerat, kanske en labbläcka som man inte vill komma ut med...
SweKiwi
#3. Publicerat 2021-05-24 av SweKiwi
Oson är mest intresserad av att sprida FUD, så bli inte besviken om han inte deltar i några djupare diskussioner.

/ Kiwi
Ferguson
#4. Publicerat 2021-05-24 av Ferguson
Oavsett om covid beror på en labbläcka, fladdermöss på en marknad eller nått annat är det viktiga att konstatera vi har ett virus som dödar och gör människor sjuka världen över.

Påven lär ha sagt i slutet av mars;

"“The devil is taking advantage of the crisis to sow distrust, desperation and discord,” he said, adding that the pandemic had brought physical, psychological and spiritual suffering"

https://nypost.com/2021/03/28/pope-francis-satan-is-taking-advantage-of-covid-19-pandemic/x

Utifrån ett kristet perspektiv är det nått att fundera över och dess konsekvenser kan väl ingen överblicka idag.
Anonym
#5. Publicerat 2021-05-24 av Anonym

Mer på samma tema:

”Världen är under Attack! Multimiljardärer planerar en ny världsordning som kommer att införa världsomspännande tyranni. Lär dig att försvara dig”

”Verkligheten i vad som händer med coronapandemin är så uppenbar att inget ärligt vittne kan förneka den globala brottslighet som sker”.

Stop World Control är skapad av David Sörensen, författare, talare, designer, artist och coach.

David Sörensen började sitt liv som utredare under sina studier vid University for Science and Arts i Belgien, där han skrev en avhandling om evolutionsteorins antivetenskapliga karaktär. Hans psykologiprofessor sa:

"Du har förmågan att ignorera alla detaljer och gå direkt till sakens hjärta."

Who Are We? - Stop World Control

Anonym
#6. Publicerat 2021-05-24 av Anonym

Mer på samma tema:

”Världen är under Attack! Multimiljardärer planerar en ny världsordning som kommer att införa världsomspännande tyranni. Lär dig att försvara dig”

”Verkligheten i vad som händer med coronapandemin är så uppenbar att inget ärligt vittne kan förneka den globala brottslighet som sker”.

Stop World Control är skapad av David Sörensen, författare, talare, designer, artist och coach.

David Sörensen började sitt liv som utredare under sina studier vid University for Science and Arts i Belgien, där han skrev en avhandling om evolutionsteorins antivetenskapliga karaktär. Hans psykologiprofessor sa:

"Du har förmågan att ignorera alla detaljer och gå direkt till sakens hjärta."

Who Are We? - Stop World Control

Skulle det där citatet vara ett positivt omdöme om denne Sörensen? Låter mer som något professorn i fråga skulle ha sagt som förklaring till varför avhandlingen inte blev godkänd. Hur vetenskapligt är det att "ignorera alla detaljer?"
pricken25
#7. Publicerat 2021-05-25 av pricken25
Ja kolla AGENDA 2030, med FN där är allt. Covid 19 är en del av denna Agenda, var på swebb tv för ett tag sedan om den finns kvar? Sedan har vi Event 201 målet är att omdana världen till ett samhälle som helt styrs av en elit, leds av Economic Furom med säte i Davos och verkställs av Who. mm Denna pandemi läste jag om för 2-3 år sedan allt stämmer, men allt är borttaget, glömde spara det. Jobbar själv inom vården, klimatet är hårt där, själv fått en varning för jag har varnat för vaccinet får vara tyst.. vissa skriver att de dött av corona fast det var med corona. Och dessa vansiniga PFC tester. PCR testets uppfinnare Nobelpris belönade Kary Mullins sa att testet ej kan användas för att konstatera en infektion utan spåra DNA mm, hittar inet heller denna sida mer. Allt tystas ner nu. Finns mycket mer men jag har inte sparat sidorna och allt är borta, Astrid Stukelberger avslöjat WHOs roll och agerande. WHo på falsk lockdowns att förespråka massvaccinering med vacciner som inte är testade och preparat som inte är vacciner. Geert Vanden Bossche vaccinförespråkare nödrop till WHO vaccineringarna kan riskera att utplåna mänskligheten. Tänk på hur det var på 30 talet med mass propaganda som skapar rädsla finns mycket mer. SIST MEN INTE MINST GÅ IN PÅ Mikel HAGEBO YOU TUBE 2021 ALLVARLIG VARNING!
Anonym
#8. Publicerat 2021-05-25 av Anonym
Well, Oson. Om du har rätt är det här förskräckligt! Men kan du förklara för mig varför sjukhusen rapporterar dag efter dag om covid-19-infekterade som ökar och minskar, och som läggs in för specialbehandling på Intensivvårdsavdelningar över hela Sverige? ÄR det inte Covid-19 menar du? För att det kan vara igångsatt med flit, av ekonomiska skäl eller ren ondska, innebär ju inte I SIG att inte sjukdomen existerar, eller att den ger problem för den som har svag fysik. Hur tänker du här? Hur ska man behandla det då? Om dom diagnosticeras med Covid-19 när dom läggs in.....
Covid-1984 kan man kalla det. I länken här nedan kan du läsa om hur vissa sjukhus, bland annat i New York, mördar folk för att blåsa upp Covidtalen. Sjukhus i USA får också pengar, motsvarande ca 30 000 kr per patient, som diagnosticeras med Covid. På liknande sätt är det i Sverige, men inte lika radikalt som i USA.

Massmedia skapar stress och presenterar "vaccin" som enda lösning, trots att andra effektivare och riskfriare behandlingar finns. Vården i Sverige är sedan tidigare underdimensionerad, vilket också utnyttjas för att skapa önskad krissituation. Man har gett palliativ behandling innebärande andningshämmande morfin till äldre som diagnosticerats med covid, vilket varit indirekt mord. Nu har media skrämt vettet ur många som går omkring med hälsovådliga munskydd.

Covid finns och orsakas av Retrovirus (förkylningsvirus). Symptomen påminner om dem som orsakas av strålning från mobilmaster. De som drabbas svårt är vissa med nedsatt immunförsvar. 99,95 procent av alla under 70 år med covid överlever och går vidare med stärkt immunförsvar

I den här länken (bläddra ner) kan man läsa mer avslöjanden om detta enorma brott mot mänskligheten som som utförs.

Dr. Reiner Fuellmich: scientific evidence that covid is crime against humanity (stopworldcontrol.com)

Anonym
#9. Publicerat 2021-05-25 av Anonym
Mycket kan stämma i inläggen, men att friska blir också svårt sjuka och långtidscovid, det existerar. Känner folk som har blivit svårt sjuka, friska innan, och har fortf snart ett år efter, skador. Varför det här händer, det kan man undra över, men att det händer, det är säkert. Vaccinerna är läskigt, håller jag med om, känner många som har tagit, och bara en som blev dålig med svår värk av astras vaccin. Värken försvann sen. Jag är oroad över långtids effekterna däremot. Men jag vill inte få i mig en labb laborerad virus...
På böne sajten på fb som jag är på, läser jag ofta om förbön för covidsjuka. Är det inte bättre att använda försiktighetsprincipen än slå fast att det här är inget som kan vara livsfarligt, som rysk roulette? Ingen vet vem blir svårt sjuk. Jag använder mig hellre utav säkerhetsåtgärder som distans, hygien och munskydd på allmänna ställen än gärna tar vaccin. Sanningen kommer nog komma fram och forskningen går framåt. Alla är inte onda och med i en stor komplott mot mänskligheten. Trötta sköterskor som slutar jobba och säger upp sig, de är väl också med och skådesspelar då. Mycket är skumt, men det här drabbar folk blint, varför vet vi ju inte. Kanske är planerat, kanske en labbläcka som man inte vill komma ut med...
Det som kallas långtidscovid kan även ha andra orsaker som psykologisk störning och eller strålning från 5G. Strålning ger symptom som påminner om covid eller influensa, enligt Strålskyddsstiftelsen. Javisst är det planerat. Nobelpristagaren Luc Montagnier säger att /det ursprungliga viruset/ är skapat av människohand och inte finns i naturen.

Genom "vaccinerna", som inte är egentligt vaccin utan tillför ett syntetiskt spikprotein som sedan cellerna börjar tillverka själva, skapar man kontroll över människorna. Tanken är att tillföra nanoteknik som kan kopplas ihop med artificiell intelligens, samt utöva befolkningskontroll. Kvinnor kan t.ex göras sterila. Media har medverkat till att styra över från Astras till bland annat Pfeizers och andra tillverkare.

Med hjälp av en påhittad "pandemi" (WHO ändrade definitionen 2009) har man utan vetenskaplig evidens stängt ner samhällen, vilket redan kostat fler liv än viruset.

De verkligt onda är de multimiljardärer som sitter i toppen och som är globalister. Det är samma globalister som är skyldiga till 1900-talets blodiga historia med två världskrig och grundandet av kommunistiska terror- och slavstater. Detta har man nu tänkt genomföra i något modifierad form på en global nivå.
Anonym
#10. Publicerat 2021-05-25 av Anonym
Covid-1984 kan man kalla det. I länken här nedan kan du läsa om hur vissa sjukhus, bland annat i New York, mördar folk för att blåsa upp Covidtalen. Sjukhus i USA får också pengar, motsvarande ca 30 000 kr per patient, som diagnosticeras med Covid. På liknande sätt är det i Sverige, men inte lika radikalt som i USA.

Massmedia skapar stress och presenterar "vaccin" som enda lösning, trots att andra effektivare och riskfriare behandlingar finns. Vården i Sverige är sedan tidigare underdimensionerad, vilket också utnyttjas för att skapa önskad krissituation. Man har gett palliativ behandling innebärande andningshämmande morfin till äldre som diagnosticerats med covid, vilket varit indirekt mord. Nu har media skrämt vettet ur många som går omkring med hälsovådliga munskydd.

Covid finns och orsakas av Retrovirus (förkylningsvirus). Symptomen påminner om dem som orsakas av strålning från mobilmaster. De som drabbas svårt är vissa med nedsatt immunförsvar. 99,95 procent av alla under 70 år med covid överlever och går vidare med stärkt immunförsvar

I den här länken (bläddra ner) kan man läsa mer avslöjanden om detta enorma brott mot mänskligheten som som utförs.

Dr. Reiner Fuellmich: scientific evidence that covid is crime against humanity (stopworldcontrol.com)

Läst på sidan du länkar till (bara som ett exempel):
"...
A highly censored, yet widely spread scientific study reveals how 5G radiation effectively causes coronaviruses to be formed inside the human body...."

Somliga köper vilka heltokiga påståenden som helst - och sprider dem sedan hejvilt. Suck!
Qui86 säger: Spendera all tid med vår Herren, Jesus Kristus i helgen!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen