Qui86 säger: Spendera all tid med vår Herren, Jesus Kristus i helgen!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2020-12-25 av Anonym.
USA:s president Donald Trump håller ett sensationellt tal!

Nu skrivs världshistoria! Hör Donald Trumps tal till nationen, som mörkades totalt av alla massmedier. Presidenten talar om ett omfattande valfusk från Demokraternas sida. Säger att han fick 12 miljoner fler röster än år 2016. Valfusket har möjliggjorts genom rösträkningsmaskiner av märket Dominion, som försetts med miljoner falska valsedlar. Verkar även som om Dominionmaskinen förprogrammerats med algoritmer till förmån för Biden. President Trump tycks befinna sig i en bunker och har sannolikt den amerikanska militärens stöd bakom sig, som inte tillåter dessa oerhörda brott mot Amerikas konstitution som Demokraterna och ”The Deep State” gjort sig skyldiga till.

https://nyadagbladet.se/utrikes/hor-trumps-spektakulara-tal-till-nationen-morkades-totalt-av-massmedier/


Svar på inlägg

Huldah
#1. Publicerat 2020-12-25 av Huldah
Det är ungefär vad jag väntat.
Då jag inte tror att vår värld blir räddad av människokraft tror jag att varken Donald Trump eller någon annan människa kommer att förhindra att kungen i Guds Rike, Jesus själv tar makten i... Harmageddon!
Måtte vi människor inte bli lurade att tro att mänskligt styre kan ta Guds rättmätiga plats!
Anonym
#2. Publicerat 2020-12-25 av Anonym

Nu skrivs världshistoria! Hör Donald Trumps tal till nationen, som mörkades totalt av alla massmedier. Presidenten talar om ett omfattande valfusk från Demokraternas sida. Säger att han fick 12 miljoner fler röster än år 2016. Valfusket har möjliggjorts genom rösträkningsmaskiner av märket Dominion, som försetts med miljoner falska valsedlar. Verkar även som om Dominionmaskinen förprogrammerats med algoritmer till förmån för Biden. President Trump tycks befinna sig i en bunker och har sannolikt den amerikanska militärens stöd bakom sig, som inte tillåter dessa oerhörda brott mot Amerikas konstitution som Demokraterna och ”The Deep State” gjort sig skyldiga till.

https://nyadagbladet.se/utrikes/hor-trumps-spektakulara-tal-till-nationen-morkades-totalt-av-massmedier/


Detta tal kan jämställas med Trumps lösning på Coronan. "Spruta in desinfektionsmedel /handsprit/ i lungorna och belys kroppen med ultraviolett eller mycket kraftigt ljus..."

Vettiga media har lärt sig var "lyset är på men ingen hemma"...
Huldah
#3. Publicerat 2020-12-25 av Huldah
Detta tal kan jämställas med Trumps lösning på Coronan. "Spruta in desinfektionsmedel /handsprit/ i lungorna och belys kroppen med ultraviolett eller mycket kraftigt ljus..."

Vettiga media har lärt sig var "lyset är på men ingen hemma"...
Dock har dom långt till Bibelns sanning? Vad är mest sanning för dig?
Anonym
#4. Publicerat 2020-12-25 av Anonym
Dock har dom långt till Bibelns sanning? Vad är mest sanning för dig?
Nu förstår jag inte riktigt... "Mest sanning?".. kan du utveckla
Anonym
#5. Publicerat 2020-12-25 av Anonym
Här går det att lyssna på ämnet i SR:s USApodd. "Hemliga möten i Vita Huset"

https://sverigesradio.se/artikel/6358817
Huldah
#6. Publicerat 2020-12-25 av Huldah
Nu förstår jag inte riktigt... "Mest sanning?".. kan du utveckla
Jag är betydelselös i sammanhanget! Du måste läsa Bibeln själv och bilda dig din egen uppfattning!
Anonym
#7. Publicerat 2020-12-25 av Anonym
Jag är betydelselös i sammanhanget! Du måste läsa Bibeln själv och bilda dig din egen uppfattning!
Menade inte så... uttryckte mig kanske knasigt men jag förstod inte vad du menade med "Mest sanning" i sammanhanget vad gäller ämnet..
Huldah
#8. Publicerat 2020-12-26 av Huldah
Menade inte så... uttryckte mig kanske knasigt men jag förstod inte vad du menade med "Mest sanning" i sammanhanget vad gäller ämnet..
Ingen fara! Enligt min syn är Bibeln vägledande. Agenda 2021 o 2030 är planerat inom FN. Guds rike är förutsagt sedan årtusenden att ta världsherraväldet. Inget kan stoppa Jehova från att insätta sin son Jesus som kung.
Anonym
#9. Publicerat 2020-12-26 av Anonym
"Presidenten talar om ett omfattande valfusk från Demokraternas sida."

Jaha, och var finns bevisen för det? Domstol efter domstol har ju lagt ner just i brist på bevis. Du, Närking (Asterix?), tror ändå på detta för att... vad? För att Donald Trump säger så?
Huldah
#10. Publicerat 2020-12-26 av Huldah
"Presidenten talar om ett omfattande valfusk från Demokraternas sida."

Jaha, och var finns bevisen för det? Domstol efter domstol har ju lagt ner just i brist på bevis. Du, Närking (Asterix?), tror ändå på detta för att... vad? För att Donald Trump säger så?
Det som.kommer att hända är det som Bibelns Gud tillåter... lnnan han själv tar över... i Harmageddon. V g läs Upp 16:16!
Qui86 säger: Spendera all tid med vår Herren, Jesus Kristus i helgen!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen