snömannen säger: Trött, tröttare, tröttast! Ibland känns de så med nattjobb, men nu lite kaffe, sedan kämpa på!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2020-09-30 av Anonym.
Stäng forumet för gott!
Det är förvånande att forumet finns när det inte ger någon något positivt. Inte en enda tråd finns det något bra att läsa. Allt ni gör är att hoppa på varandra med elakheter eller diverse andra skitsaker. Ställer man en fråga som rör bibeln tar det inte lång stund innan någon börjar skriva om något utanför ämnet sen är påhoppen igång igen och igen och igen. Ingen av er har egentligen nånting vettigt att tillföra. Varför sitter ni här dagar i ända och skriver skräp och får oss kristna att skämmas. Ja, ni borde skämmas! Varenda en av er som deltar i forumet borde skämmas! Har ni aldrig tagit ett steg tillbaka och tittat på vad ni egentligen gör?

Ska vi verkligen sitta och trycka på ett forum och försöka "vinna" över varandra till er egen övertygelse eller ska vi lägga ner forumet och gå ut i världen och predika? Vi som sitter här är ju mestadels redan troende så varför sitter ni här och försöker få en troende att bli troende? Visst finns det vissa idioter här som förvisso förmedlar villoläror och splittrar de troende ännu mer. Samt folk som inte hör hemma på en kristen sida som tex jehovas vittnen och andra sekter. Om ni inte tror på det sekterna tror på, låt dem vara! Försök inte få dem att ändra trosuppfattning via forumet! Det kommer ni aldrig att lyckas med. Så varför ödslar ni er tid på detta? Bed för dem istället. I er tysthet.

Grejen är att ni fortsätter mata trollen i hopp om att försöka vinna dem.. via detta forum? Är ni helt blåsta? Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta över hur ni så kallade kristna beteer er här på forumet! Ni är bedrövliga och jag skäms över er. Lägg ner skiten för det enda ni bidrar till är att skapa ett otrevligt forum som ingen vill vara på. Era äckliga otrevliga hatiska inlägg tillvarandra gör att man får mardrömmar!

Är ni så förbaskat beroende av att sitta här och skriva skit till varanda? Kallar ni er kristna som håller på så här?! Jag är så trött på att läsa era personliga påhopp och villoläror hit och dit! Ingen av er gör något gott. Inte en enda av er! Ni bidrar alla till att mata trollen/skriver skit och det bara fortsätter och fortsätter. Vad ni ska göra är att sluta skriva. Ska ni skriva något gör det då på rätt sätt, något som faktiskt har med ett sant uppsåt att förstå bibeln bättre eller så lägger ni ner forumet och gör det sidan faktiskt är till för. Hitta en livspartner.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Eftersom forumet ändå inte modereras, enda forumet jag varit på där ingen moderator varnar, stänger av eller raderar trådar och inlägg som spårar, ur så är det absolut lika bra att stänga forumet.
Anonym
#2. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Och jag kan tillägga att jag är medveten om att jag själv säkert blivit tillsagd och raderad ibland, men hellre det än noll moderering.
Tillit
#3. Publicerat 2020-09-30 av Tillit
Håller inte med. Har varit här i ca tre år och tycker att forumet gett väldigt mycket. Att låta den här skiten som är nu få avgöra vore att låta de dåliga krafterna vinna.
Anonym
#4. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Håller inte med. Har varit här i ca tre år och tycker att forumet gett väldigt mycket. Att låta den här skiten som är nu få avgöra vore att låta de dåliga krafterna vinna.
Jag har flera gånger skrivit till Kristendates ledning och bett dem radera alla inlägg där jag och andra hängts ut med foton, och fortfarande hängs ut med foton trots att vi tagit bort våra profilbilder, men ingenting händer. Så de dåliga krafterna vinner redan. De andra som hängs ut har inte hel ansiktsbild, men det har jag. Och den bilden ser jag i inlägg efter inlägg, postade av ett troll/psykopat. Spelar ingen roll om jag raderar hela min profil,mina bilder ligger kvar där för alltid. Du är ju en väldigt vettig person, så du får gärna påtala detta för KDs ledning med, mig och Passion svarar de inte ens.
Innan man råkat ut för detta är det nog svårt att veta hur det känns. Så vägrar de moderera forumet över huvud taget kan de väl iaf ha anständigheten att ta bort forumet.
Anonym
#5. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Money makes the world goes around. Var det inte så en refräng var på 60/70-talare. Samma här.
Anonym
#6. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Jag har flera gånger skrivit till Kristendates ledning och bett dem radera alla inlägg där jag och andra hängts ut med foton, och fortfarande hängs ut med foton trots att vi tagit bort våra profilbilder, men ingenting händer. Så de dåliga krafterna vinner redan. De andra som hängs ut har inte hel ansiktsbild, men det har jag. Och den bilden ser jag i inlägg efter inlägg, postade av ett troll/psykopat. Spelar ingen roll om jag raderar hela min profil,mina bilder ligger kvar där för alltid. Du är ju en väldigt vettig person, så du får gärna påtala detta för KDs ledning med, mig och Passion svarar de inte ens.
Innan man råkat ut för detta är det nog svårt att veta hur det känns. Så vägrar de moderera forumet över huvud taget kan de väl iaf ha anständigheten att ta bort forumet.
Har ledningen fått länkar till alla sidorna där bilderna finns? De vill ha länkar till själva inläggen som de ska ta bort.
Jag har bara skrivit om annat hittills.
Anonym
#7. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Money makes the world goes around. Var det inte så en refräng var på 60/70-talare. Samma här.
Visst är det så. Solid Love hade ett forum för ett antal år sedan. De verkade tappa massor av medlemmar när de uppdaterade sidan och tog bort forumet.
Anonym
#8. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Håller inte med. Har varit här i ca tre år och tycker att forumet gett väldigt mycket. Att låta den här skiten som är nu få avgöra vore att låta de dåliga krafterna vinna.
Jag har lärt mig massor av kristna som diskuterat Bibeln här. Bibelstudierna är guld värda.
Anonym
#9. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Har ledningen fått länkar till alla sidorna där bilderna finns? De vill ha länkar till själva inläggen som de ska ta bort.
Jag har bara skrivit om annat hittills.
Jag har både skrivit ett långt mail, sen tryckt "anmäl" på varje inlägg med foto, och sen skickat screenshots på våra inlägg där vi beskrivit hur detta med fotona känns. Får inte ett enda svar.
Anonym
#10. Publicerat 2020-09-30 av Anonym
Money makes the world goes around. Var det inte så en refräng var på 60/70-talare. Samma här.
Exakt....Men hur mycket betalande medlemmar kommer de få om man inte vågar ha foton i sin profil?
snömannen säger: Trött, tröttare, tröttast! Ibland känns de så med nattjobb, men nu lite kaffe, sedan kämpa på!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen