Gratis iPhone och Android mobilappar
Registrera dig här
Kristna Dejtingpodden
Steffi
Steffi säger: sitter ute och dricker te det är fint väder idag :)
Skriv i megafonen

Forum >> Religion och tro >> Debatt

Öppna profilen till Kusten

Tror man att Homosexuell är ondska ännu

Tror man att Homosexuell är ondska ännu
Visar sida 1 av 2 sidor, 10 kommentarer per sida
Första |   << Föregående  Nästa >>  |  Sista
Öppna profilen till Bexy
Skriv gärna kommentaren i tråden som startats idag så diskussionen fortsätter där och radera denna tråden. Blir för rörigt annars   :)
Träffat på några som tror det är ondska men det är ju okunskap 
Öppna profilen till Bexy
Träffat på några som tror det är ondska men det är ju okunskap 

Absolut, men snälla Kusten skriv detta i den pågående tråden, det är där samtalet om detta pågår just nu. Den tråden startades imorse och den finns här på forumet. Så gå in där och skriv dina tankar i detta viktiga ämne.
Nyfiken på hur många tänker i okunskap. Nåja i dag vinner GAIS och det är en stark tro
Öppna profilen till Bexy
Nyfiken på hur många tänker i okunskap. Nåja i dag vinner GAIS och det är en stark tro

Snälla skriv i rätt tråd  :)
(Jag avstår från att kommentera det andra då Blåvitt är enda laget i Götet och jag vill inte förstöra det viktiga samtalet om HBTQ. Hoppas du vill börja skriva i den andra tråden)
Vill gärna att människor här ger uttryck. Intressant att höra deras tankar här
Öppna profilen till Bexy
Vill gärna att människor här ger uttryck. Intressant att höra deras tankar här

Varför i hela friden förstör du i så fall den pågående tråden genom att flytta samtalet hit? Det är ju i den tråden folk påstår sådana saker, det är där de läser. Det är där du behöver bemöta deras åsikter om homosexualitet med dina tankar. Det är viktigt! Jag blir jättebesviken för där påbörjades ett viktigt samtal, jag delade bland annat mina upplevelser, och nu drar du uppmärksamheten hit istället så att de tankarna och upplevelserna försvinner!
Är det viktigt att man inte är homo bisexuell i kyrkan? 
Är det ondska att vara homosexuell bisexuell?
Öppna profilen till Vingen
Kusten, jag har försökt besvara dina frågor i den andra tråden.

Det tycks vara respektlöst att handla som jag nu gör, mot dig, men Bexy behöver se en helhet och kan inte det om ämnet delas upp i två trådar. Jag vill respektera hennes önskan eftersom hon klev in först i ämnet.
Öppna profilen till Vingen
Kusten, försvinn inte, skriv i den andra tråden. Även du tycks ju ha funderingar kring detta ämne.
Tänkte att två trådar i ämnet splittrar för de som vill diskutera i första tråden.. så hoppa in där du med dina frågor..
Visar sida 1 av 2 sidor, 10 kommentarer per sida
Första |   << Föregående  Nästa >>  |  Sista