Gratis iPhone och Android mobilappar
Registrera dig här
Kristna Dejtingpodden
snömannen
snömannen säger: Lycka till Andreas84! Gott att få tro på framtiden, nytt hopp!Vi får lägga allt i Herrens händer...
Skriv i megafonen

Forum >> Fritid >> Debatt

Öppna profilen till olw

Bild & text

Då inte alla är betalade går det ju inte att se album hos användare, här kan ni lägga in bilder som ni tycker är intressanta.
Visar sida 1 av 2 sidor, 10 kommentarer per sida
Första |   << Föregående  Nästa >>  |  Sista
Öppna profilen till olw
Smålänningen , här kan du visa vidsvin mm, eller kor är väl vackrare. Någon snygg ko från Värmland tex.
Öppna profilen till smålänning i norr

Öppna profilen till olw

Vet inte om det är min dator det beror på men det går inte att se någon bild !
Öppna profilen till smålänning i norr
Nu kanske bilden från Småland syns
Anonym
Passerade dessa utslagna föl när jag av ute idag och spanade efter ny campingplats
för nästa säsong, för min lilla husvagn och mej 

Öppna profilen till olw
Jag såg ett något större föl som låg som livlös, jag trodde det hade dött . Det är väl värmen som gör dem så slöa kanske ?
Anonym
Jag såg ett något större föl som låg som livlös, jag trodde det hade dött . Det är väl värmen som gör dem så slöa kanske ?

Jag åkte förbi där en halvitmme senare och då va alla på bena, men de såg verkligen helt livlösa ut.
31 grader här idag  känns som 50 i husvagnen
Öppna profilen till olw
Jag åkte förbi där en halvitmme senare och då va alla på bena, men de såg verkligen helt livlösa ut.
31 grader här idag  känns som 50 i husvagnen

Oj oj, kanske en portabel AC skulle hjälpa om man har tillgång till ström och pengar förstås.
Fläkt och myggfönster borde kanske funka också.
Anonym

Oj oj, kanske en portabel AC skulle hjälpa om man har tillgång till ström och pengar förstås.
Fläkt och myggfönster borde kanske funka också.

Mina holländska grannar har AC, ismaskin, luftfritös mm. och en extra vagn som tv-lounge,
och bara skrattar åt mig när jag tycker att de kör Glamping.

Men den kyls ut snabbt sent på kvällskvisten så gott att sova med öppna fönster...inga mygg här heller.
Bara Älskar husvagnslivet....tror jag flyttar in i den permanent så småningom 

Öppna profilen till Bexy
Mina holländska grannar har AC, ismaskin, luftfritös mm. och en extra vagn som tv-lounge,
och bara skrattar åt mig när jag tycker att de kör Glamping.

Men den kyls ut snabbt sent på kvällskvisten så gott att sova med öppna fönster...inga mygg här heller.
Bara Älskar husvagnslivet....tror jag flyttar in i den permanent så småningom 

Camping uppochner, extra spännande ju 
Visar sida 1 av 2 sidor, 10 kommentarer per sida
Första |   << Föregående  Nästa >>  |  Sista