Sommarsol säger: Sitter ute i solen och njuter av de varma strålarna . Värmer så skönt i ansiktet ;)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Bönegrupp > Diskussion

Anonym
Skapat 2020-03-08 av Anonym.
Broder i cancer
Vi har en broder i cancer som ligger på sjukhus i Hudiksvall, be för honom. Gud vet vem

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-03-17 av Anonym
Denna broder gick bort i helgen, så ni vet
Anonym
#2. Publicerat 2020-03-17 av Anonym

Cancer behandlas ofta framgångsrikt med höga doser C-vitamin intravenöst. Det har pensionerade läkare berättat för mig. Rekommenderas av vissa läkare även för Covid-19

Anonym
#3. Publicerat 2020-03-17 av Anonym
Denna broder gick bort i helgen, så ni vet
Var han en broder så är han nu hos Herren, i det himmelska Jerusalem, hos "de rättfärdigas andar som har fullkomnats".
Anonym
#4. Publicerat 2020-03-17 av Anonym

Cancer behandlas ofta framgångsrikt med höga doser C-vitamin intravenöst. Det har pensionerade läkare berättat för mig. Rekommenderas av vissa läkare även för Covid-19

Jag har också hört/läst om detta. Men antagligen finns inte några vetenskapliga studier av tillräcklig kvalitet som backar upp, eftersom det inte är tillåtet att ge denna behandling i Sverige.
Anonym
#5. Publicerat 2020-03-18 av Anonym
Jag har också hört/läst om detta. Men antagligen finns inte några vetenskapliga studier av tillräcklig kvalitet som backar upp, eftersom det inte är tillåtet att ge denna behandling i Sverige.
Om det inte finns vetenskapliga studier beror det antagligen på att det inte finns pengar att tjäna. Men det kan finnas studier ändå. Att ge C-vitamin intravenöst är vad jag vet inte förbjudet. Man kan nog kräva att få det vid behov, som i Kina, som skickade 50 ton C-vitamin till Wuhan.
Anonym
#6. Publicerat 2020-03-18 av Anonym
Som av en händelse har Wuhan världens mest utbyggda 5G, färdigställt en månad innan Corona drabbade dem.

Andra märkliga omständigheter. Kina, Iran och Korea som drabbades först är utpekade som fiender av CIA och Mossad. Därnäst norra Italien, ett område som är starkt EU-kritiskt och på väg att lämna.
Biologisk vapenkrigföring kanske inte kan uteslutas?
Anonym
#7. Publicerat 2020-03-18 av Anonym
Tycker du verkligen att denna trå är rätta tråden att börja med dina anti israeliska och anti amerikanska konspirationsteorier?
Fakta är alltid rätt att lyfta fram. Brodern skulle glädja sig där han nu befinner sig i himlen, kan jag tro.
Anonym
#8. Publicerat 2020-03-18 av Anonym
Det är känsloflackt att påbörja en diskussion om sådant i denna tråd, föreställ dig att jag hade mött dig på en promenad och sagt att någon gått bort och så börjar du tala om komplementär och alternativmedicin och sen dessutom försvara det när en annan påpekar olämpligheten? Du bör rannsaka dig själv i förhållande till det och be över att Gud sinnesförnyar. Frid
Sommarsol säger: Sitter ute i solen och njuter av de varma strålarna . Värmer så skönt i ansiktet ;)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen