Sommarsol säger: Sitter ute i solen och njuter av de varma strålarna . Värmer så skönt i ansiktet ;)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Carola65
Skapat 2019-11-17 av Carola65, kvinna, 58 år, Uppsala län.
Intresse av användare som inte kan läsa meddelande, ej är betalande medlem
Hej Kristen Date!
Jag har flera gånger, fått meddelanden från olika användare, som gillar min profil, och vill ha kontakt. Men som ej är betalande medlemmar, och därför inte kan läsa meddelanden i inkorgen. Utan de vill att jag ska skriva/svara dem på deras privata mailadress!
Jag tycker inte om detta. För jag vill inte lämna ut min mailadress till någon främling!

Meningen med en datingsida, är väl att man kan skapa kontakt med någon okänd, utan att
man blir privat på en gång! Man vill ju känna sig fram, innan man blottlägger sitt liv, för en helt ny bekantskap.
Det är så lätt att bli lurad, och en del av dessa är falska profiler.
Jag är trött på det här nu.

Önskar att ni kunde skriva ett inlägg; om att medlemmar som inte betalar, inte kan förvänta sig att få svar på privatmail istället.
Jag har varit medlem här på Kristendate sedan flera år, och hoppas fortfarande på att få kontakt med någon seriös
kristen man.
Mvh
Carola65

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-12-29 av Anonym
Är det verkligen så att icke betalande medlemmar inte kan skicka meddelanden på KD? Kan någon bekräfta detta, helst även någon från KD?

Vad mer, förutom att se fler än en profilbild, kan icke betalande användare inte göra?
Anonym
#2. Publicerat 2020-04-16 av Anonym
Många med mej får sååå mycket spam, så man tröttnar helt enkelt. Felet är att icke-betalande kan skicka meddelanden, det har påpekats för KD, men de vill ej ändra på det.
Ska själv gå ur som betalande och övergå helt till mail. Man behöver faktiskt inte lämna ut sin privata mailadress, skräppost-adress funkar bra det också!
Sommarsol säger: Sitter ute i solen och njuter av de varma strålarna . Värmer så skönt i ansiktet ;)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen