Sommarsol säger: "Sök Herren medan han låter sig finnas, åkalla honom medan han är nära."
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-11-07 av Anonym.
SD/IS kommer aldrig att få frihet igen
Bilden kan innehålla: en eller flera personer, personer som dansar, personer på scen, personer som promenerar, skor och utomhus

Dom som tror att dom åter igen skall få förinta människor kommer att förlora.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-11-07 av Anonym
Nu får du fan i mej ta och ge dig!!
Kolla va dina älskade kommunistsvin har ställt till med vad det gäller mänskligt lidande innan du öppnar din obildade trut.
For fucks sake!!

Blir så trött på alla kommunister som tror att de representerar nån form av demokrati när det är de själva som står för det värsta förtrycket genom tiderna. Inte bara mot andra utan ofta mot sin egna befolkning. Både Stalin och Lenin får Hitler att framstå som en amatör vad det gäller att ta livet av folk. Och Röda Kmererna som hade sitt eget lilla Disneyland kallat "dödens fält" där liken flöt i risfälten.

Sopa rent framför egen dörr innan ni vänsterpack börjar skrika om demokrati.

Frågor på det!? Stolpskott!!
Anonym
#2. Publicerat 2019-11-07 av Anonym


Vi kommer alltid gå emot er
Anonym
#3. Publicerat 2019-11-07 av Anonym
Nu får du fan i mej ta och ge dig!!
Kolla va dina älskade kommunistsvin har ställt till med vad det gäller mänskligt lidande innan du öppnar din obildade trut.
For fucks sake!!

Blir så trött på alla kommunister som tror att de representerar nån form av demokrati när det är de själva som står för det värsta förtrycket genom tiderna. Inte bara mot andra utan ofta mot sin egna befolkning. Både Stalin och Lenin får Hitler att framstå som en amatör vad det gäller att ta livet av folk. Och Röda Kmererna som hade sitt eget lilla Disneyland kallat "dödens fält" där liken flöt i risfälten.

Sopa rent framför egen dörr innan ni vänsterpack börjar skrika om demokrati.

Frågor på det!? Stolpskott!!
Jaa, jag frågar hur Kristen Date kan tillåta att någon med ditt beteende får vara kvar här.
Medlemsvillkoren är att bete sig motsatt till vad du gör.
Anonym
#4. Publicerat 2019-11-07 av Anonym

Kvinnan med handväskan lär ha varit utvecklingsstörd och negressen har inte rätt att störa mötesfriheten på detta provokativa sätt. De prydliga skjortbärarna uppvisar dock ett stoiskt lugnJ

Det är mänskligt att reagera på Kustens återkommande skamgrepp (SD/IS). Men jag tycker inte att KD ska ingripa mot Kusten. Vi löser det själva. Alla kan bättra sig genom en daglig omvändelse.

Anonym
#5. Publicerat 2019-11-07 av Anonym
Jo, det finns många olika åsikter här, och många laddade ämnen, samt motstridiga läror som predikas...men kan man inte ha vanligt folkvett?

Jag vet att jag också brister, när jag blir upprörd...över läror och generaliseranden och annat..

Vi känner inte varandra "på riktigt" här. Mycket blir nog missförstått och läst mellan raderna, kanske taget med förutfattade meningar eller fördomar t.o.m...och helt plötsligt så får man en "stämpel".
"Jaså, hon är så'n." Eller "Oj, var han en sån."

Vi bättrar oss...om vi lyssnar inåt och uppåt.
Budskap och känslor blir aldrig bra tillsammans i affekt-text.

Men vi ska vara kristna på ett kristet forum, där alla kan läsa.
Vad representerar vi?
VEM representerar vi?
Anonym
#6. Publicerat 2019-11-07 av Anonym

Kvinnan med handväskan lär ha varit utvecklingsstörd och negressen har inte rätt att störa mötesfriheten på detta provokativa sätt. De prydliga skjortbärarna uppvisar dock ett stoiskt lugnJ

Det är mänskligt att reagera på Kustens återkommande skamgrepp (SD/IS). Men jag tycker inte att KD ska ingripa mot Kusten. Vi löser det själva. Alla kan bättra sig genom en daglig omvändelse.

Jag läser ditt svar igen, och ser att du inte förstår att det är "Densmalavägen" som jag vänder mig emot.
Inte mot Kusten.

Kusten har inte generaliserat ett dugg mer än dig, Asterix, eller "Densmalavägen".
Anonym
#7. Publicerat 2019-11-08 av Anonym
Bilderna har inget med SD att göra vad jag vet..
Anonym
#8. Publicerat 2019-11-08 av Anonym
Jag läser ditt svar igen, och ser att du inte förstår att det är "Densmalavägen" som jag vänder mig emot.
Inte mot Kusten.

Jo, jag förstår det men ville visa på andra nyanser och balansera upp det hela


Kusten har inte generaliserat ett dugg mer än dig, Asterix, eller "Densmalavägen".
Anonym
#9. Publicerat 2019-11-09 av Anonym
Du är ju helt verklighetsfrånvänd. Skulle SD förinta människor? Igen dessutom??
Anonym
#10. Publicerat 2019-11-09 av Anonym
Du är ju helt verklighetsfrånvänd. Skulle SD förinta människor? Igen dessutom??

Logiken är troligen följande; A. ”SD är nazister”, enligt lögnpropaganda från Löfven, expo med flera sionister. B. ”Nazisterna mördade sex miljoner judar” enligt sionistpropagandan och som lögnaktigt kallas ”Förintelsen” (i bestämd form och med stor begynnelsebokstav). A+B=C. "SD förinta människor igen"!

I verkligheten skedde flera förintelser med sionisterna som förövare under 1900-talets första halva:

1. Först ut var det armeniska folkmordet, som benämns ”The Armenian Shoah” i israelisk media, ”shoah” betyder förintelse. Man räknar med att 1,5 miljoner avrättades under den regim som leddes av ungturkrörelsen 1915.

2. Nästa stora förintelse inträffade i Gulagarkipelagen, ett system av fångläger i Sovjetunionen som krävde omkring 20 miljoner dödsoffer.


Sommarsol säger: "Sök Herren medan han låter sig finnas, åkalla honom medan han är nära."
Skriv Skriv här Skriv i megafonen