Fluffig säger: En härlig lördag här i Åsa utanför Kungsbacka. Hade varit kul med en fika med nån som bor i närheten ?? Var välsignade alla idag.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-11-05 av Anonym.
Candida-diet
Rekommenderar denna diet, som gör att man rensar kroppen från för höga halter av Candida-svampen.

Dieten kan göras vid behov.

Jag, och många som jag känner, har gjort denna diet flera gånger, och man överraskas av hur pigg man blir efteråt, i både huvudet och i kroppen. :-)

Säg till om ni skulle vilja ha måltidstips.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-11-05 av Anonym
Anonym
#2. Publicerat 2019-11-05 av Anonym
Säg till om ni skulle vilja ha måltidstips.
Gärna, jag skulle vilja ha några tips för en annan persons räkning. Jag är ju inte betalande,möjligen i
gästboken då?
Anonym
#3. Publicerat 2019-11-05 av Anonym
Gärna, jag skulle vilja ha några tips för en annan persons räkning. Jag är ju inte betalande,möjligen i
gästboken då?
Jag har massor av tips och kostråd, och kan lägga upp dessa här. Så kan fler ta del av det. :-)
Återkommer med mina bästa måltidstips under hela dagarna, för hela perioden.
Anonym
#4. Publicerat 2019-11-05 av Anonym
Jag har massor av tips och kostråd, och kan lägga upp dessa här. Så kan fler ta del av det. :-)
Återkommer med mina bästa måltidstips under hela dagarna, för hela perioden.
Anonym
#5. Publicerat 2019-11-07 av Anonym
Anonym
#6. Publicerat 2019-11-07 av Anonym
Anonym
#7. Publicerat 2019-11-07 av Anonym
Anonym
#8. Publicerat 2019-11-07 av Anonym
Säg till om ni vill ha fler vegetariska tips!
Jag äter mest vegetariskt själv. :-)

Inläggen med diet och tips är jpeg-bilder så dessa kan lätt sparas ner och skrivas ut.
Anonym
#9. Publicerat 2019-11-08 av Anonym
Finns det tips på mjukt bröd förutom hårt (Ryvita, Wasa Dilikatess, Fröknäcke )?
Anonym
#10. Publicerat 2019-11-08 av Anonym
Finns det tips på mjukt bröd förutom hårt (Ryvita, Wasa Dilikatess, Fröknäcke )?
Ja, jag har egna recept som är jättegoda. :-) Återkommer!
Fluffig säger: En härlig lördag här i Åsa utanför Kungsbacka. Hade varit kul med en fika med nån som bor i närheten ?? Var välsignade alla idag.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen