Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-04-02 av Anonym.
Skapar
Hej

Jag håller på att skapa en webbplats för kristna och människor med kristna värderingar. Sidan är halvt färdig och om någon skulle vilja hjälpa mig lite med feedback på saker som kan förbättras, förändras osv så hade det varit superkul. Skicka gärna meddelande så kan jag lämna adressen där istället för att spamma i forumet då det säkert bryter mot reglerna.

Svar på inlägg

AllanE
#1. Publicerat 2019-04-02 av AllanE
Hej, Jag tror inte att du bryter mot några regler ifall du tala om webadressen här. Det har jag gort ibland till min kristan webplats, KunskapOmGud.se

Lycka til
Anonym
#2. Publicerat 2019-04-03 av Anonym
Hej!

Tja, vi kan testa men jag blir förvånad om åtminstone inte inlägget raderas med tanke på vad det verkar vara för företag som driver kristendate. Än så länge har de inte imponerat på mig iaf. Men visst, jag kan testa lägga upp länken här så får vi se vad som händer.
Webbplatsen är nästintill klar och det är framförallt funktionalitet för chatt och forum som inte är klart än. Jag räknar det kommer ta mellan en till två veckor innan alla funktioner är på plats, klara och buggtestade. Ni som är intresserade är varmt välkomna att hoppa in på https://www.kdate.se. Jag finns där under samma smeknamn som här för den som vill/kan komma med förslag eller har synpunkter. Jag tar tacksamt emot alla meddelanden.
AllanE
#3. Publicerat 2019-04-05 av AllanE
Jag var inne och tittade på din website.
Mitt intryck är att du tänker starta en webplats som konkurrerar med KD.
Då tycker jag inte det ät etiskt korrekt att lägga in webadressen här.

MVH

Allan