Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-01-28 av Anonym.
Väldigt tyst o segt!
Förr när det var 7:e himlen och var gratis så var det mer fart på denna sajt än nu.
Det händer ju absolut ingenting, fler som håller med?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-01-28 av Anonym
desto mer tid för att studera Guds Ord och vänta på HERREN.
Anonym
#2. Publicerat 2019-01-28 av Anonym
Mig veteligen är det gratis att göra det
Anonym
#3. Publicerat 2019-01-28 av Anonym
Hej calden67! Jag tycker nog att det händer lite grann för mig i alla fall men jag har träffat 2 goa fina snygga män som det inte stämmer riktigt med mig! De har inte fått träffa nån annan kvinna! Jag tycker det är sorgligt! Tror du att de flesta inte vågar kontakta och träffas på en fika eller så? Jag har faktiskt varit hemma hos dessa jag träffat och jag kanske vågar mer än andra...
Anonym
#4. Publicerat 2019-01-28 av Anonym
desto mer tid för att studera Guds Ord och vänta på HERREN.
Du borde veta att det är Nåd som gör att vi kan kallas Guds barn och inte för att vi ska vara ”duktiga ” på att läsa bibeln! Du slår bibeln i huvudet på de som redan väntar på Herren! Jag ber för dig, så du blir upplyst av Herren att du handlar fel!
Anonym
#5. Publicerat 2019-01-29 av Anonym
Du borde veta att det är Nåd som gör att vi kan kallas Guds barn och inte för att vi ska vara ”duktiga ” på att läsa bibeln! Du slår bibeln i huvudet på de som redan väntar på Herren! Jag ber för dig, så du blir upplyst av Herren att du handlar fel!
be för din egen upplysning istället, kvinna!
Anonym
#6. Publicerat 2019-01-29 av Anonym
be för din egen upplysning istället, kvinna!
ids inte svara med mer argument, unga man!
Anonym
#7. Publicerat 2019-02-14 av Anonym
Vad får dig att tro att det är en kvinna?
Anonym
#8. Publicerat 2019-02-14 av Anonym
Vad får dig att tro att det är en kvinna?
Alla verkar bli män(Gubbe) som utloggade "anonym" Jag minns inte men det kan ha varit en kvinna.
Anonym
#9. Publicerat 2019-02-18 av Anonym
Jag håller med dig att det händer inte mycket här.

Mycket är så konstigt. Jag kan få brev, som jag nån dag senare ska svara på, då är de borta. Varför gör man så? Har hänt flera gånger. Har man inte tålamod att vänta på svar? Vill verkligen förstå.

Det är verkligen inte många som tar kontakt. Jag kanske inte verkar tillräckligt intressant, men det kan man ju inte veta förrän man börjar lära känna någon.

Själv har jag kontaktat flera män som inte svarar. Det är dålig stil. Det är ju bara att säga ”att tyvärr tror jag inte att du passar för mig” eller nåt. Finns ju t o m ett färdigt brev att använda. Använd det ni män som tycker det är jobbigt.

Javisst — är det så att flera män har kontaktat mig, flera män har svarat mig och flera män har varit artiga och vänliga som man ska vara — självklart. Fast jag tycker att de negativt utmärkande är lite för många och de som skriver (till mig) för få??.
Anonym
#10. Publicerat 2019-05-19 av Anonym
Hej!
Jag var med i 7e himlen det var spännande och roligt där.
Träffade en tjej där fast hon blev gift med en annan.
Talgoxe 43
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden