Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-01-05 av Anonym.
Sökfunktionen, vad händer?
Hej!

Efter en tids velande bestämde jag mig för att testa denna sida. Betalade, skapade en vad jag tycker är en bra profil och skulle precis börja söka på folk och upptäcker direkt flera problem.

  1. Ingen sorteringsfunktion (år 2019!). Jag vill kunna sortera på ålder, det är inte jättekomplicerat.. Visserligen ser jag att det händer en del bakom kulisserna med uppköp osv, men hur kan det inte redan finnas när jag kan slå ihop en sådan funktion på fem minuter?
  2. Inga filter för intressen. Jag förstår visserligen att detta inte finns. Det måste vara svårt att skriva en funktion som filtrerar bort vissa intressen. Fast nej, så är det ju inte alls i och med att ni har en funktion för län som borde se exakt likadan ut fast med andra parametrar, så hur kommer det sig att detta inte finns?
Sidan känns mer och mer som ett passion project än en seriös tjänst. Sorteringsfunktioner är ju grejer man lär sig i grundläggande databaskurser..

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-01-05 av Anonym
Skriv till ledningen, du med. De brukar svara.
Annars vi brukar.... klara oss själva.
Anonym
#2. Publicerat 2019-01-05 av Anonym
Ja alltså, jag kan slänga ihop en egen sökfunktion med en egen sorteringsfunktion, men år 2019 ska det vara gjort för länge sedan.. Framförallt när det som sagt är en så grundläggande grej :P
Anonym
#3. Publicerat 2019-01-05 av Anonym
Hehe, välkommen till KD!
The joy of scamming mails awaits you... Tread carefully...
Anonym
#4. Publicerat 2019-01-05 av Anonym
Ja alltså, jag kan slänga ihop en egen sökfunktion med en egen sorteringsfunktion, men år 2019 ska det vara gjort för länge sedan.. Framförallt när det som sagt är en så grundläggande grej :P
Skulle du kunna passa på att slänga ihop en blockeringsfuntion också tror du...?
Anonym
#5. Publicerat 2019-01-05 av Anonym
Skulle du kunna passa på att slänga ihop en blockeringsfuntion också tror du...?
Att göra funktionen är inget problem, däremot blir det nog jobbigt för mig att implementera den till skillnad från den egna sökfunktionen :P
kristendate
#6. Publicerat 2019-01-07 av kristendate
Hei!

Vi forstår dette og vil nevne at vi driver og oppdaterer KristenDate, det vil komme mange nye funksjoner og endringer inkludert søkfunksjon, i tillegg vil siden være responsiv og tilpasse seg til enheten du bruker :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Anonym
#7. Publicerat 2019-01-07 av Anonym
Att göra funktionen är inget problem, däremot blir det nog jobbigt för mig att implementera den till skillnad från den egna sökfunktionen :P
Fick svar av admin att det redan finns blockfunktion, man går inte på den profilen och blockar där.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen