Det är helt ok att skriva annat i tråden, det är inget allvarligt ämne och det kan vara trevligt också!
Jag skrev nåt om en bekant "Norrlandsbonn" men det var ett gammalt nick "Smålänning i Norr" heter han nu.
Kontrlollen av oss människrorna har ökat.
Joh 14: Frid lämnar jag åt er. Min frid ger jag er. Jag ger er inte det som världen ger. Låt inte era hjärtan oroas och tappa inte modet.
Jag har en gammal skoter som jag hade tänkt sälja, nu ligger förgasaren på köksbordet (det ger kanske inga stilpoäng men..) GOTT NYTT ÅR! Nedan, en bit av altartavlan i Pingstkyrkan här. Redigerad,då personen som målat den fanns på bilden.

Hejsan! Vacker tavla! Missionskyrkan har en mycket vacker ängel som jag beundrade när jag var liten. Jag kom idag på något som inte är ett ordspråk. Det står i Fader vår att man ska ska förlåta annars förlåter inte Gud. Paulus säger att man ska förlåta, då samlas glödande kol på dens huvud man förlåtit vilket låter en smula konstigt. Jag har mött två pastorer som sagt att jag hamnar i helvetet om jag inte förlåter. Då kommer det att bli trångt. Men jag har lyckats med ett antal som verkligen varit grymma och på allvar verkligen skadat. Nu ligger fyra på min lista och jag har tagit beslutet att förlåta men de ligger på en treårslista för att kunna förlåta dem helt. Men idag slog det mig om pastorerna har rätt och jag verkligen hamnar i helvetet med några av dem som finns på listan framförallt en rent ut sagt djävulsk person då förlåter jag inom kort för att vistas med henne ens fem minuter skulle vara helvetiskt.