smålänning i norr säger: Andra Moseboken 23:8 Du ska inte ta mutor, för mutor förblindar de visa* och förvränger de rättfärdigas ord.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2018-10-05 av Anonym.
Profilbild
Är det någon som kan hjälpa mig?? Jag kan inte lägga till någon profilbild, hur gör jag?

Svar på inlägg

AllanE
#1. Publicerat 2018-10-05 av AllanE
Det finns ju två olika orienteringar av bilder. De kallas "porträtt" och "landskap". De skiljer sig åt, så att bildens långa sida är horisontell i "landskap" och vertikal i "porträtt". Jag har fått intrycket att programmet här, som hanterar bilder utgår från att det är landsakpsorientering, och vänder bilden så att det blir på det viset. Testa med att beskära din profilbild så att det som skall vara horisonell sida blir längre än det som skall bli vertikal. Jag har inte testat detta, men har fått ett sådant intryck.
kristendate
#2. Publicerat 2018-10-08 av kristendate
Hei!

Om du ønsker å legge inn et bilde må klikke på "Endre mine bilder" i menyent il høyre på siden. Klikke så på "Browse.." og velg det bilde du ønsker å laste opp fra din maskin. Til slutt trykket du på "Lagre profilbilde" for å lagre bildet hos oss.

Det kan ta litt tid før bildet er lagret avhengig av hvor stort bildet er. Når du har trykket på "Lagre profilbilde" er det derfor viktig å vente til bildet vises før du navigerer bort fra siden.

Dersom du fortsatt ikke får det til kan du også sende bildet til oss på support@kristendate.se. Vi vil da hjelpe deg med å legge det inn i din profil :)

Vennlig hilsen
KristenDate
snömannen
#3. Publicerat 2018-10-26 av snömannen
Profilbild. Tycker de ska vara en bild på sig själv, inga djur eller motiv på natur, de är vackert men de kan man lägga in i albumet sedan. Inte nakna överkroppar som vissa killar lägger ut, ej heller "bocktecknet" som en kille visade ( djävulstecknet). Borde vara en liten större koll på detta.
smålänning i norr säger: Andra Moseboken 23:8 Du ska inte ta mutor, för mutor förblindar de visa* och förvränger de rättfärdigas ord.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen