Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Roliga saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2018-07-20 av Anonym.
Lekplatsen.
Här finns plats att bygga, riva, måla, klistra, skrika, gråta, skratta, gräva, hoppa, banka, kladda.. eller bara stå rakt uppochner i ett hörn och titta på allt roligt.. en lekplats, helt enkelt.

Varsågod.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2018-07-20 av Anonym
Är SD nationalister?

Är 8-klövern sverigevänliga?

Hur ska vi motverka den antikristliga marxismen?
SweKiwi
#2. Publicerat 2018-07-21 av SweKiwi
Och genast kom någon och började kasta grus omkring sig...
snömannen
#3. Publicerat 2018-07-21 av snömannen
Livets funderingar, när tankar man tänkt tusen gånger kommer tillbaka. Varför gjorde jag inte si eller så. Vad hade blivit om jag gick åt de håller, fatttade de beslutet sa nej där o sa ja där. Vart hade jag varit då?
Ja,, de är väl de här som är livet. Ett vet jag iallafall, Gud är intresserad av får framtid, nuet här o nu. De är egentligen de ända jag vet känns de som. Sedan kan allt vara som att köra efter en oplogad smal väg, ibland utan vägkäpar, ibland kan de stå någon plogpinne man kan ta riktning mot. Men än en gång, Jesus vår Frälsare är vår räddning än hur krokigt de blir under denna vandring som vi faktiskt bara är pilgrimer. Pilgrimer på väg mot de eviga målet himlen.
Anonym
#4. Publicerat 2018-07-21 av Anonym
Är SD nationalister?
SD är det lika med Social Demokraternas

Är 8-klövern sverigevänliga?

Hur ska vi motverka den antikristliga marxismen?
Anonym
#5. Publicerat 2018-07-22 av Anonym
Och genast kom någon och började kasta grus omkring sig...
Bara en fortsättning på det uppkomsten till "lekplatsen handlade om.

Anonym
#6. Publicerat 2018-07-22 av Anonym
Jag står här i hörnet med spaden i hand. Ska man börja bygga något fint (tillsammans) eller slänga iväg en drös sand, lite på måfå?
Anonym
#7. Publicerat 2018-07-23 av Anonym

Owe Thörnqvist - Ösa Sand

https://www.youtube.com/watch?v=5lrfS0p48cY


Anonym
#8. Publicerat 2018-07-24 av Anonym
Ha ha, ös på!
Anonym
#9. Publicerat 2018-07-27 av Anonym
Anonym
#10. Publicerat 2018-07-27 av Anonym
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen