BoazNovax säger: Med Guds kärlek kan man älska alla människor. Men den huvudsakliga mottagaren i ett parförhållande är ens partner.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2018-06-11 av Anonym.
Är ni betalande medlemmar?
Hej!
Hur många av er är betalande medlemmar?
Jag tror att det är få som betalar...
Det är ganska meningslöst att försöka skriva med någon som inte kan läsa mina meddelanden... :-)
Mvh

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2018-06-12 av Anonym
Jagtrodde att alla var betalande medlemmar här. Hur kommer in utan att betala?
Upptäckte härom dagen att KD hade dragit avgiften två gånger i maj. Har mailat dem men inte fått svar ännu
Huldah
#2. Publicerat 2018-06-12 av Huldah
Jagtrodde att alla var betalande medlemmar här. Hur kommer in utan att betala?
Upptäckte härom dagen att KD hade dragit avgiften två gånger i maj. Har mailat dem men inte fått svar ännu
Dom drog avgift av mig två gånger också. Dom verkar klara det bra men inte så mycket annat...
Anonym
#3. Publicerat 2018-06-12 av Anonym
Hur har du gjort? Har du kontaktat KD?
Huldah
#4. Publicerat 2018-06-13 av Huldah
Hur har du gjort? Har du kontaktat KD?
Bara kontaktat här i forum men inte fått svar. Förut såg jag till att det inte fanns pengar på kontot men sen drog dom retroaktivt. Banken gav rådet att byta VISA till MasterCard. Hittills inte kommit till skott...
Anonym
#5. Publicerat 2018-06-25 av Anonym
Hej - det jag har upptäckt är att man får meddelanden från människor härifrån som vill skriva till mail - sedan vill de ha bilder, sedan förmodligen är man av med dessa och nya konton öppnas med dessa bilder för att lura av andra bilder och inleda någon slags lurendrejeri.

Så VARNING, lämna inte ut uppgifter, eller mail (som är era egna privata) eller bilder via mail.
Hur seriös denna site är - vet jag inte. Har varit här kort tid. Övervägde först inte lägga upp bilder ens, för att se vad som händer. Eller betala.
Men valde sedan göra detta.
Har ännu inte kollat hur många gånger de dragit denna månad. Ska se efter.
Vänligen
/AEH
Anonym
#6. Publicerat 2018-06-25 av Anonym
Ja, man vet ju inte om de andra inte betalar och ej kan svara eller skiter i det bara.

Oavsett så får man inga svar :D
Anonym
#7. Publicerat 2018-06-26 av Anonym
Va? Svarar de inte dig?
Det är ju märkligt, vanligt hyfs vill väl att man svarar när någon är intresserad av att etablera kontakt. Tycker i alla fall jag. Jag svarar alltid - oavsett om det är så att jag (när jag tittat på profilen) är intresserad eller inte.
Kanske är det så att om man inte är betalande - så kan man inte svara?
Jag vet ärligt sagt inte.

Får önska dig lycka till hur som helst - och själv hoppas att detta är seriöst och att de som lägger upp sina bilder och en profil är någolunda ärliga och verkligen vill finna någon. Samt att siten är ärligt upplagt. Men man vet aldrig idag. Det mesta verkar handla om något oärligt, så man får vara mycket försiktig.
Anonym
#8. Publicerat 2018-06-26 av Anonym
Det är för dyrt här bättre på HP odör är det gratis
Huldah
#9. Publicerat 2018-06-26 av Huldah
Det är för dyrt här bättre på HP odör är det gratis
Vad är HP?
Anonym
#10. Publicerat 2018-06-26 av Anonym
Vad är HP?
Happypancake
BoazNovax säger: Med Guds kärlek kan man älska alla människor. Men den huvudsakliga mottagaren i ett parförhållande är ens partner.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen