Vill du diskutera saker med andra medlemmar är forumet en bra plats för detta. För att läsa eller publicera inlägg väljer du det rum som passar bäst i listan nedan. Eftersom detta är ett öppet forum har alla tillgång till att läsa det som skrivs här. Endast medlemmar kan logga in, ändra och besvara inlägg.
Här kan du diskutera teman som handlar om religion, livsyn, tro och tvivel.Ledord: Religion, bibeln, kyrkan, trossamfund, synpunkter, traditioner.
2068 Inlägg, 87462 Svara.
Senaste inlägg: Kan Gud inleda oss i frestelse för att vi Skall "ramla dit"?
Svara
87462
Senaste inlägg
Kan Gud inleda oss i frestelse för att vi Skall "ramla dit"?
Saker som handlar om mänskliga relationer diskuteras i detta rum.Ledord: Kärlek, förälskelse, äktenskap, familj, sex och samliv.
636 Inlägg, 11761 Svara.
Senaste inlägg: Saknar du vänner?
636
11761
Saknar du vänner?
Rummet där dagsaktuella teman och politiska saker blir diskuterade.Ledord: Nyheter, politik, samfund, jobb, ekonomi, miljö.
1138 Inlägg, 32622 Svara.
Senaste inlägg: NYC
1138
32622
NYC
Be och prata om din vardag och tro tillsammans med andra. Ledord: Bön, samtal, tro och liv.
51 Inlägg, 581 Svara.
Senaste inlägg: Fader vår från silverbibeln från 400 talet översatt från Östgotiska
51
581
Fader vår från silverbibeln från 400 talet översatt från Östgotiska
Sker det något spännande eller är det något som berör dig på fritiden?Ledord: TV, uteliv, kultur, arrangemang, film, musik, internet, böcker.
284 Inlägg, 3498 Svara.
Senaste inlägg: Uppdrag Guds Rike
284
3498
Uppdrag Guds Rike
Har du något roligt på hjärtat kan du dela det med andra i detta rum.Ledord: Humor, länkar, bilder, citat, vitsar, otroliga historier.
83 Inlägg, 1525 Svara.
Senaste inlägg: Humor Är Kul!
83
1525
Humor Är Kul!
Saker som inte passar in i övriga rum kan diskuteras här.Ledord: Smått och gott, synpunkter, erfarenheter, annat.
254 Inlägg, 3660 Svara.
Senaste inlägg: Scammers
254
3660
Scammers
Här kan du komma med synpunkter på vår tjänst, både ris och ros.Ledord: Felmeddelanden, funktioner, tips, önskningar, ris och ros.
229 Inlägg, 3149 Svara.
Senaste inlägg: Jag betalde för en månad. Hur säger jag upp det?
229
3149
Jag betalde för en månad. Hur säger jag upp det?