Aquilina säger: Jag håller med Höstlöv. Att vi ska be för varandra. Det finns kraft i bönen. Jag har tro på att bön behövs och vi får svar.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Roliga saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2016-12-09 av Anonym.
Roligare att vara två!
Samma visa varje år ("same procedure as last year madame").

Varför tar man av julkulors tråd efter julen, bara inte fattar Just kidding! Nya Snygga va? Men de kunde ju haft tråd i de.

Men det hade ju varit roligare att vara två, elller sju! Vilket pill.

Okey! gick inte att få in bild

Then look at my site/profile

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2017-07-07 av Anonym
Nåågot sent svar här men jag brukar inte ta av julkulors tråden efter julen, blir ju bara jobbigt att pilla dit den igen, jag bara hänger av och hänger på
visst är det roligare när man är fler.
Nu är vi två i den här "tråden" iallafall
Anonym
#2. Publicerat 2020-09-02 av Anonym
Anonym
#3. Publicerat 2020-09-03 av Anonym
Lustigt att den här gamla tråden poppade upp nu

Men vad är det här för konstig tradition? Aldrig ens hört talas om den.
Anonym
#4. Publicerat 2020-09-03 av Anonym
Bexy
inte jag heller. Men rubriken är ju sann. Roligare vara två. Dessutom väldigt praktiskt och ens ego får hålla sig åt sidan. Den kan stå ivägen mer än man märker själv. 4ögon ser mer än två. Livets mening är att ge och ta emot. Ta emot och ge. Livet får större mening med att dela med sig. Fler här skulle berätta om att de träffats.Det är dåligt med rapporter. Varför är det så för oss kristna, är vi rädda, bekväma el leker vi bara härinne
Anonym
#5. Publicerat 2020-09-03 av Anonym
Bexy
inte jag heller. Men rubriken är ju sann. Roligare vara två. Dessutom väldigt praktiskt och ens ego får hålla sig åt sidan. Den kan stå ivägen mer än man märker själv. 4ögon ser mer än två. Livets mening är att ge och ta emot. Ta emot och ge. Livet får större mening med att dela med sig. Fler här skulle berätta om att de träffats.Det är dåligt med rapporter. Varför är det så för oss kristna, är vi rädda, bekväma el leker vi bara härinne
Ja, väldigt få rapporter faktiskt! Blir det inga fler par?
Jag känner mig aldrig ensam eftersom jag har barnen, men när de är vuxna kommer jag nog sakna någon att dela saker med.
Anonym
#6. Publicerat 2022-10-23 av Anonym
Hassan imitation av djur, Norge - youtube ( med all respekt för den riktiga Hans Wiklund ).
Men det är ett dumt klipp som får mig att skratta. Kanske finns det norskor som tycker om rotmos med.
Aquilina säger: Jag håller med Höstlöv. Att vi ska be för varandra. Det finns kraft i bönen. Jag har tro på att bön behövs och vi får svar.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen