Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Sara74
Skapat i går kl. 15:58 av Sara74, kvinna, 51 år, Södermanlands län.
Julens ”singelångest”
En dryg månad kvar till julafton. I år trodde jag att jag skulle slippa singeljulen men nä. Mannen jag dejtat en tid visade sig inte ha samma syn på relation och äktenskap som jag så han dumpa mej. Den känslan är aldrig rolig men hur hanterar ni här "singeljular"? Fler än jag som tycker att det känns extra "singelaktigt" vid jul?

jag kommer fira hemma själv men det är inte bara negativt. Julpyjamasen är inköpt, mat på bordet kommer det bli och soffhäng... det känns extra skönt för trött superhjältinna med blåmärken i själen...

vad ska ni andra göra? Några tips på aktiviteter?

sara

Svar på inlägg

Sebastian
#1. Publicerat i går kl. 20:22 av Sebastian
En dryg månad kvar till julafton. I år trodde jag att jag skulle slippa singeljulen men nä. Mannen jag dejtat en tid visade sig inte ha samma syn på relation och äktenskap som jag så han dumpa mej. Den känslan är aldrig rolig men hur hanterar ni här "singeljular"? Fler än jag som tycker att det känns extra "singelaktigt" vid jul?

jag kommer fira hemma själv men det är inte bara negativt. Julpyjamasen är inköpt, mat på bordet kommer det bli och soffhäng... det känns extra skönt för trött superhjältinna med blåmärken i själen...

vad ska ni andra göra? Några tips på aktiviteter?

sara
Var inte ledsen över att din relation landade till noll.Var glad över att det inte blev något annat.Du har vunnit en lottovinst i så fall.Du förtjänar något bättre.Jag tror att din jul kommer att bli mycket bättre än vad det skulle ha blivit annars.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden