Det skulle vara kul om det fanns en "ruta" med veckans profil/person som fick berätta lite mer om sig själv. Som KD höll i. Kanske tre frågor eller något liknande. Jag tror att det skulle vara ett sätt att komma ifrån att det är tyst och svårt att ta kontakt. Jag får mest meddelande från fejkkonton.
Du e ny här, KD gjorde om ett år sen eller så och en massa sådana funktioner som fanns försvann, kolla kritik i tråden om det, man hade en helt annan profilsida, med blogg, "vägg" att skriva meddelanden på när man besökte folk, kunde se andras "vänner" och så vidare, men inte var det mer levande för det, så även om man gick tillbaka till det gamla skulle det vara tomt här, för ytterst söker man nån här för att lämna. Forumet är det enda som håller en kvar, men man kan undra varför när förre än tio pers skriver totalt sett i flertalet trådar. Vissa fastnar i ett evigt tjatter i en massa trådar som ofta kommer att handla om samma saker oavsett rubrik, där "debatten" ofta är meningslös eftersom folk är så starkt partiska och anklagar de som är objektiva och inte stödjer ena sidan för att stödja den andra. Tröttsamt och en tidstjuv utan nytta. Jag har vatt här i tre år och lämnat sedan två, snart lyckas jag, får leta nån annanstans.