Jag är konstnär och fotograf. Jag tittar extremt mycket på videor på Youtube som handlar om konst och fotgrafering. Jag gillar det för man lär sig så mycket. Följer en tjej i St Petersburg i Ryssland som målar otroliga tavlor i en konstskola där.. OBS! (Jag följer henne eftersom hon och hennes vänner målar så bra konst! Men jag avskyr kriget i Ukraina och jag står på Ukrainas sida!) Att jag följer en ryska i konsten har inget med kriget att göra! Men vill lära mig mer hur man målar i olja på duk..
Sen så följer jag också många som sysslar med fotografering och en del fotograferar vackra bröllop i USA. Men så vackra bröllop de har där. Väcker mina drömmar om Amerika. Att själv få lov att gifta sig med en vacker kristen kvinna där och bli så där sjukt lycklig med henne.. :0) Jag ser kvinnans engagemang och glädje i att bli husru åt en man... För så där 26 år sen hade jag också chansen att få lov att flytta till USA för att studera och kanske bosätta mig där och få denna unika möjlighet att få lov att gifta mig med en vacker kristen amerikansk kvinna. Men jag satsade ju inte... Blev kvar i Sverige som sjukpensionär och sitter nu här 50 år gammal enam och försöker göra något fint av min konst i stället. Men drömmen om Amerika kommer jag aldrig att överge även om det aldrig blir min verklighet. Ty drömmen om Amerika.. Detta fantastiska förlovade land! Kram till er alla!