Kapten säger: Undvik Malmö idag, belägrad stad av tiotusentals ”fredsälskande” demonstranter, som visst glömt gisslan, som dör ut en efter en i vidriga förhållanden
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Popah
Skapat 2024-04-12 av Popah, man, 39 år, Dalarnas län.
Välkommen till gemenskapshelg!
Tycker Du, liksom jag att det finns alldeles för få sammanhang att knyta nya vänskapsband i vuxen ålder och skulle därför önska att något motsvarande ungdomens tonnårsläger också fanns för dig som numera är Ung Medelålders???

Jag och Cilla85 med vänner "got your back". 6-8 juni, bjuder vi in dig till Blomstrande relationer: Du, jag & Gud på Stegeborgsgården för några härliga gemenskapsdygn med fokus på att bygga och stärka nya vänskapsrelationer inom Guds familj. Varmt välkomna!!??????

#gloriousliving #livetextraallt #sam #ya #youngadult #adultcamp #viiefk #equmeniakyrkan #equmenia #pingst #mittilivet #jesusiörkelljunga #evangelisation #härförattstanna


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdzOm0O8LEbB8ofmsiROj627nya69JGQRtJEfEqmPIyI1V-fw/viewform?fbclid=IwAR09k6b1jiXiKRLZEr-tqj3VOhSMCzYXSSjSARwkqqEUCG6FrbYia5v6m0M_aem_AZ4kNbxSZ0CxCMaog-t2tSatsiDww2LAswKIf4AbmfUaqVv16nk14WirIU92ymftJQS3yDH0Abj49-tc1wj1UN26

Svar på inlägg

caritas
#1. Publicerat 2024-04-12 av caritas
Får man fråga vilket åldersspann? Jag såg att ni skrev ung medelålders; och dit tycker ju jag att jag hör (46 år i år) men jag vet ju inte vad ni tycker 😁
Dafred
#2. Publicerat 2024-04-16 av Dafred
Finns det ngn Facebookgrupp eller hemsida för detta event? Hur stort är åldersspannet? Jag är 40, så jag anser att jag är i kategorin "mitt i livet".
Kapten säger: Undvik Malmö idag, belägrad stad av tiotusentals ”fredsälskande” demonstranter, som visst glömt gisslan, som dör ut en efter en i vidriga förhållanden
Skriv Skriv här Skriv i megafonen