Hej! Du kära Guds barn, som har fruktan och är orolig för din själ, du behöver inte frukta. Jesus har lovat att ingenting kan rycka dig bort från honom om du älskar honom. Hans ord är mer trovärdiga än healers. Ha tilliten och tillflykten till Jesus och lägg livet i hans mäktiga händer. Vi har inget högre jag i själen utan i anden. Alla själar är tröga för själ är kött och köttet är trögt. Kött kanske förändras om man sprutar in något i det men anden förstörs inte och anden är det eviga. Det är onödigt att sätta fruktan i folk med hälsningar från de som är ofrälsta. Healers kontakt med onda andar är ett sorgligt missförstånd för de tror ibland att det är Guds änglar.
Så känn dig trygg om du är frälst.
Mvh Rosie
Kan lova dig att jag känner mig trygg, brukar säga att det är bästa tiden att leva i
Vi tolkar säkert det som sägs på olika sätt, för mig handlar det mer om fakta om vad som händer och dess agenda. Nu lever vi i en andlig verklighet och tyvärr så ser många kristna inte vad som händer. Givetvis är Guds ord mer trovärdigt än healers och shamaner... tyvärr så hör inte Guds folk från Gud och lyssnar på helt andra röster.... Om de tiger kommer stenarna att ropa”. Om vi människor tystnar då kommer stenarna att ropa, så lyder det heliga evangeliet.
Kan lova dig att jag känner mig trygg, brukar säga att det är bästa tiden att leva i :)
Ha en skön helg... Shabbat Shalom :)