Höstlöv säger: Vill helt enkelt Tacka de som sänt mig en hälsning jag personligen inte kunnat ta del av. Att visa varandra omtanke är bland det finaste som finns.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Religion och tro > Diskussion

Anonym
Skapat 2023-11-08 av Anonym.
Mrna fri arvsmassa har blivit efterfrågat.
Jag insåg att att det fanns allvarliga biverkningar redan då vi skulle skydda oss mot svininfluensan och därför avstod jag. När Covid 19 kom så kom det tre olika patcher, grytor med vaxin. Den ena var dödligt farlig och den andra var bara farlig och den tredje patchen var ofarlig. Vi vet inte om de styrande själva använt vaxinet eller tagit koksaltlösning. Nu inser man att fertiliteten minskat och att det föds betydligt färre barn. I alla fall har det uppstått grupper på FB där kvinnor vill ha oskadad sperma från ovaxinerade män. Jag brukar hänga med rätt bra, men detta såg jag inte komma. Den ena gruppen ville bli insiminerad medan den andra gruppen ville bli gravida på naturlig väg. Nu är jag väl inte aktuell för donation varken på det ena eller andra sättet. Dels så räknas det väl som otukt dessutom kan väl risken öka för missbildning med ökande ålder, eller gäller det bara kvinnan?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2023-11-08 av Anonym
Hade ett litet chat i en annan tråd om just detta och kom fram till att ni sitter på en guldgruva. Vad gäller ålder finns nog inget hinder än på 25 år. PG Gyllenhammar blev far när han var 81år, antagligen med lite hjälp av små piller eller kanske insiminering? Eller både och. Men är varan felfri så finns alltid intresserade köpare...

Anonym
#2. Publicerat 2023-11-09 av Anonym
Läste att de vill ge mrna vaxin till små bebisar nu. Gubben Lars Bern menar att det finns två väl fungerande preparat för att klara covid, men att läkemedelsföretagen vill prångla ut sitt vaxin som förövrigt inte är nytt. Utan fanns tidigare. Det finns indikationer på lägre födelsetal och många är sjuka nu i feber till och från. Dejtingsighten Happypancake frågar om man är vaxinerad eller har haft covid. Finns personer där som söker ovaxinerade partner, även på FB.
Huldah
#3. Publicerat 2024-11-06 av Huldah
Någon som kollat? Vad tycks?

https://www.bitchute.com/video/zTAdGe5g3COM
Höstlöv säger: Vill helt enkelt Tacka de som sänt mig en hälsning jag personligen inte kunnat ta del av. Att visa varandra omtanke är bland det finaste som finns.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsFörsta Dejten
annonsKristna Dejtingpodden