Princess Grace säger: Så skönt med Fredag! :) Önskar dig en fortsatt härlig Fredag och en skön helg! :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

sanningssökare
Skapat 2023-09-21 av sanningssökare, man, 64 år, Gävleborgs län.
Den nya Plandemin är här Marburg
Ja dom har skapat Biovapen sedan 50-talet. Nu börjar den nya Plandemin också den med varianter på virus som gjorts farliga i biolabs (gain of function) under årtionden. Precis som man innan Covid-19, 2018, började att göra rekommendationer över vad som skulle göras när covid-19 kom så har man idag börjat göra förberedelserna för vad som komma skall med dessa virus, Marburg, Ebola, Dengi mfl. som i svåra fall orsakar blödarfeber. Det är än en gång Biovapen, konstgjort skapade virus, som används på jordens befolkning. En stor expert (informationsinhämtare) på området är advokat Todd Callender som liksom många andra fick ett uppvaknande vid covid-19 plandemin, över vad som pågick pågår med alla dessa Biovapen.

Var förberedd införskaffa det som enkelt och effektivt hjälper dig vid ev. infektion. Att igen tvångsvaccinera en hel värld är planen, och planen med alla dessa om och om igen och igen injektionerna är att reducera jordens befolkning. Min och många andras uppmaning till dig i denna fråga är; Informera dig och ta inga mer livsfarliga sk. vaccin som inte är något annat än vapen med mål att döda många. Bevisen om detta läggs fram enkelt och tydligt i denna video med Dr Jane Ruby som intervjuar advokat Todd Callender. Låt det här forumet bli en plats där vi delar med varandra de enkla billiga botemedel som finns, och som inte ger farliga biverkningar. Och hur vi får tag på dem här i sverige för vår egen och anhörigas räkning. Videon i sig ger många svar på vad man enkelt kan använda mot dessa virus. Låt oss kämpa för det goda mot det onda, så att världen ser hur vi älskar varandra för att det skall bli ett vittnesbörd att Jesus är en verklighet.

Se hör och lär! https://www.brighteon.com/cb710b3f-ada6-434e-be5c-8a8f3fee1079

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2023-09-22 av Anonym
Anonym
#2. Publicerat 2023-09-22 av Anonym

Så här kan man också starta en global "pandemi" och samtidigt ge det afrikanska svinviruset en gratis puff. Marburgvirusets ingång...?

Över 20000 afrikanska unga män bussas till fastlandet där de är fria att åka vidare inom EU, till Tyskland, England, Sverige. Inga hälsokontroller. Virus, bakterier, aids kan spridas fritt. Fler båtar med "flyktingar" är på väg från Afrika. Enligt plan...?

Lampedusa now. Giorgia Meloni dumps them in Italian cities. They will then be free to travel illegally to France, UK, Ireland, Germany, Sweden, Netherlands, Austria and Switzerland.
Huldah
#3. Publicerat 2023-09-28 av Huldah
Tack för din omtanke!
Enerverande att jag inte kan få fram länken!
sanningssökare
#4. Publicerat 2023-09-29 av sanningssökare
Om denna varning är sann om utbrottet av Marburg snart börjar och folk kommer att dö i väldigt stora tal av blödarfeber. Vilket egentligen alltid uppstår när människor råkar ut för svåra infektioner och förgiftningar då tar deras kroppar helt slut på C-vitamin. C-vitaminer går åt i extremt stor fart för att avgifta alla gifter som skapas vid svåra infektioner. C-vitamin i stora doser botar människor med blödarfeber som också skulle kunna kallas beskrivas som akut skörbjugg. För det är det som orsakar döden, denna akuta jättebrist på c-vitamin som leder till akuta blödningar. Det finns säkert fler beh. som kommer att bota detta bra, men jag kan inte säkert namnge dem i skrivandes stund. Men jag tror att Klordioxid kommer att funka. Men svåra infektioner förgifningar tar, förbrukar väldigt fort vissa livsnödvändiga ämnen i vår kropp. Om detta sker så vet du att Bill Gates hade rätt när han sa, vänta tills den andra plandemin kommer, vilket åtföljdes av ett stort psykopatiskt grinleende från denna besatte man.

Denna djävulska plan att skapa en ny sorts människa, transhumanismen. Den tvingas på mänskligheten, men alla har ett val att följa med Antikrist eller att följa sanningen. Om Marburg bryter ut och folk dör i stor antal så vet du att det är sant allt det vi vaccinmotståndare har försökt att få er vaccinförespråkare att förstå.

The hydrogels i vaccinerna innehåller miljarder patogener per dos, bla Marburg. Men de är inkapslade i dessa hydrogel som är artificiella nanofettpartiklar som tränger in genom alla cellers cellmembran. I normala fall så går de sönder lite undan för undan och släpper ut sin last. Men med 3 st. 1 min långa sändingar av frekvensen 18 GHz i en sekvens via speciella sändare och 5G nätet. Så bildligt exploderar alla dessa samtidigt och allt detta toxiska material som de innehåller släpps fritt i ett nu. Jag vet inte om det kommer att ske på det här sättet, men om detta som jag beskrivit sker så vet du och jag vad det handlar om.

Och varför vill jag berätta detta. Jag har ju inte dessa hydrogels i min kropp men du som mottagit injektionerna du har det. Och detta kan vara din livsförlängning om du ser till att lyssna på varningen och förbereder dig med lösningar.

https://www.brighteon.com/24b83e31-5603-4698-9da0-f4e939acf1ff
SweKiwi
#5. Publicerat 2023-09-29 av SweKiwi
Men med 3 st. 1 min långa sändingar av frekvensen 18 GHz i en sekvens via speciella sändare och 5G nätet. Så bildligt exploderar alla dessa samtidigt och allt detta toxiska material som de innehåller släpps fritt i ett nu. Jag vet inte om det kommer att ske på det här sättet, men om detta som jag beskrivit sker så vet du och jag vad det handlar om.
Ja, du lär ju slippa detta. Inte bara för att du inte är vaccinerad, utan framför allt för att du väl inte bor ens i närheten av ett 5G-nät...

/ Kiwi
sanningssökare
#6. Publicerat 2023-09-29 av sanningssökare
Ja, du lär ju slippa detta. Inte bara för att du inte är vaccinerad, utan framför allt för att du väl inte bor ens i närheten av ett 5G-nät...

/ Kiwi
Nä just det, jag är ju inte fylld med trojanska hästar som du. Om du nu fick ta del av en vial som hade dessa? Men det finns nog andra sändare att använda för att spränga dem på även där det inte finns 5G. Så vad har du lärt dig nu då? Vad ska du samla på dig och ha hemma? Det är ett open book test, alltså tillåtet att se i facit.

Men jag har ju döpt om dig så varför undertecknar du inte med ditt rätta namn Spock?
BoazNovax
#7. Publicerat 2023-09-29 av BoazNovax
Tack för din omtanke!
Enerverande att jag inte kan få fram länken!
Man får försöka kopiera o klistra..
Men här får du en klickbar länk istället..

Passa även på o se om det är den 4 oktober som detta Marburg virus kommer att förlösas…?

sanningssökare
#8. Publicerat 2023-09-30 av sanningssökare
Man får försöka kopiera o klistra..
Men här får du en klickbar länk istället..

Passa även på o se om det är den 4 oktober som detta Marburg virus kommer att förlösas…?

Här har vi en kille som kan mkt om dessa vacciner. Från att vara för vacciner till att bli en motståndare. Varför blir någon helt plötsligt mot vacciner, jo för han och många ser vad statistiken säger och hur dödstalen exploderade när man började att injicera människor i USA och i princip över hela världen. Och de som skadas är i princip bara de vaccinerade. Todd Callender har vi alla mycket att lära av. Speciellt ni som inte tror att detta är farligt. Har ni förberett er, tar ni våra varningar på allvar, eller kommer ni låta er offras på Baals offeraltare med ett frivilligt valt förkortat liv. Gör motåtgärder skyddsåtgärder medans tid är! Många lärde sig från första plandemin hur den hade gått tillväga. Todd Callender har hittat dokument där den kommande plandemins sk. orsaksvirus kommer att vara Marburg viruset, som också naturligtvis är ett i Biolabs genmanipulerat virus, ett Biovapen rätt och slätt. Men det går att bota om man blir sjuk. Som alltid är tidig bra behandling det som gäller. Och även vi oinjicerade kan ha i baktankarna att mRNA sprids via sk. shedding och även vi kan drabbas av Marburg viruset. Ju närmare kontakt man har med en injicerad destå större risk att dessa så att säga smittar oss med. De injicerade är tickande bomber som går omkring, vilket vi nu vet en hel del dom.Så vi alla behöver ha motåtgärder ifall vi blir sjuka. Och stärk immunförsvaren till och börja med redan nu. Sommaren var inte en jättebra solsommar i sverige och ju mindre man varit i solen desto större brist på D-vitamin kan man ha. Kom ihåg om du köper d-vitamin, det måste vara D3. Det måste stå på burken att det är D3, för det är den form som vi behöver. Sen så behöver vi med ett ökat D3 intag ett ökat intag av vitamin K2, mkt viktigt vitamin som mer och mer uppmärksammats och dessa nära sammarbete med D3 vitaminet. D-vitamin och kanske 2-3 gram grunddos av c-vitamin. Se över er hälsostatus, hur ni äter vad ni äter. Laga maten själv ät så lite halvfabrikat som möjligt. Få tag på eller odla själv, lite sent nu för denna vintern iofs, giftfritt odlat och ej genmanipulerad mat. Köp direkt av odlare så blir den mer ekonomiskt överkomlig. Ta in och lär lär lär er vad som kan hjälpa dig och dina nära och kära. Vi vet att Plandemi nr 2 kommer snart. För de som planerat plandemin säger det.
Princess Grace säger: Så skönt med Fredag! :) Önskar dig en fortsatt härlig Fredag och en skön helg! :)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsFörsta Dejten
annonsKristna Dejtingpodden