Väldigt bra att du tar upp det här. Det är ju svårt detta med hur man skall kunna ta bort vad dessa injektioner har gjort. De är konstruerade för att dels döda, men även för att förhindra reproduktionen hos människor. Kroppen har blivit tillverkare av ett gift, spikproteinet, vilket är identiskt med hur vissa ormgift ser ut. Det är säkert så att olika människor efter injektionerna tillverkar olika mycket gift och att olika människor har olika bra förmåga att motverka detta gift. Som det nämns i denna artikel som är mycket bra så kan man göra mycket för att stärka sin kropp. Men det är lurigt med denna nya sorts proppar, liknar inget man förr sett, som fyller ut kärlsystemen på ett helt nytt sätt pga denna genterapi. Låt oss fortsätta att ge varandra tips om vad man kan göra för att avgifta från detta gift men även andra gifter.
Har själv hållit på mycket med Clordioxid och läst massor om det. Det är mycket praktiskt runt att tillverka sin klordioxid vilket kräver engagemang och inläsning. Jag brukar säga så här - Om klordioxid användes istället för antibiotika vid bakteriella infektioner och om det användes i stor skala för alla virussjudomar så skulle många inom sjukvården kunna permiteras, och de enorma utgifterna för läkemedel som vårt land och alla land har skulle drastiskt minska. Det finns inget som är så kostsamt som att människor aldrig blir friska. Läkemedelsindustrin har ett enormt grepp om sjukvården och har under lång tid fått hjärntvätta människor över vad de skall göra när de är sjuka.
Svenska Holistic har tagit fram en mkt intressant produkt Spikenzym vilken innehåller det som förhoppningsvis kan bryta ner dessa oönskade proteiner och dessa proppar. För många så skulle det också öppna upp gamla kärlskadade områden där den "gamla" sortens åderförkalkning finns. Nattokinas som den innehåller talas det en hel del om bland olika forskare som jag hört. Bromelain alltid mkt bra. Sen några till, säkert också mycket viktiga, enzymer för nedbrytning av ej önskvärda pretinansamlingar i kroppen. Många smärtor i kroppen försvinner också när kroppen får hjälp med att bryta ned inflamationskapande proteiner.
Tyvärr så är det så att dina skattepengar inte kan användas till att få del av dessa mycket bra lösningar som det pratas om i detta viktiga forum. Så vill du försöka att upphäva de skador som de genmodifierande injektionerna ger så får du punga ut från egen kassa. Det förstår jag kommer att göra så att många inte har möjlighet till detta. Men ju mer tiden går desto mer kommer det att upptäckas vad som går att göra. Säger än en gång vilket bra initiativ startandet av detta forum är.
Har hört väldigt positivt om spienzym från människor och tror att det kan vara väldigt bra, har en burk hemma ifall jag känner att jag behöver :)