Självklart gör dem ju det om det fungerar??
Det finns många som använder det och det ger mig veterligt inga biverkningar. Jag har själv erfarenhet av det och det har snarare varit i positiv bemärkelse.
Jim Humble tog kontakt med Bill Gates för att få hjälp med att sprida det till människor runt om i världen, Bill rekommenderade honom att vända sig till FDA, om jag minns rätt så satt väl Anthony Fauci där. Oavsett så finns det pengar att tjäna på vaccin och inte på MMS.

Jag antar att med den inställningen, att allt som är gott och fungerande (och billigt) aktivt tystas ner av den onda läkemedelsindustrin, så är du inte öppen för något som talar emot det.
Faktum är att det inte finns några kliniska tester att peka på, utan all "bevisning" är bara enskilda människors egna berättelser, så kallad "anekdotisk bevisning". Det är inte tillräcklig säker grund att stå på.
Faktum är också att ett starkt oxidativt ämne, som klordioxid är, påverkar allt i kroppen, inte bara "onda bakterier och parasiter". Om du inte fått några biverkningar hittills ska du förstås vara glad för det. Men var försiktig med att rekommendera andra att prova. Det kan leda till svåra skador och rent av död.
För övrigt är tydligen denne Humble scientolog - det kan ju vara bra att känna till, särskilt här där flertalet är kristna och kan ha synpunkter på det som kommer från det hållet.