snömannen säger: Så sant Rosie, de är de absolut bästa man kan få!:)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2023-02-13 av Anonym.
DEN FALSKA INVASIONEN: Project Blue Beam
"Syftet med denna film är att belysa en potentiellt kommande falsk flagg-operation. Som har kommit att bli allmänt känt under namnet "Project Blue Beam.""

https://rumble.com/v1o0tt6-den-falska-invasionen-project-blue-beam-svensk-text.html

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2023-02-14 av Anonym
"Syftet med denna film är att belysa en potentiellt kommande falsk flagg-operation. Som har kommit att bli allmänt känt under namnet "Project Blue Beam."" Självklart finss det ju inga utomjordingar som observerar oss, vi lever ju i ett slutet "system" ;)

https://rumble.com/v1o0tt6-den-falska-invasionen-project-blue-beam-svensk-text.html
Anonym
#2. Publicerat 2023-03-23 av Anonym
"Michael S. Heiser var en amerikansk forskare i gamla testamentet och kristen författare med utbildning i forntida historia, semitiska språk och den hebreiska bibeln från University of Pennsylvania och University of Wisconsin–Madison. Hans expertis och arbete fokuserade på den andliga sfärens natur i Bibeln och om andliga frågor mer allmänt, och han skrev mer än tio böcker om dessa ämnen sedan 2010. Han har dessutom varit aktiv i medieproduktioner runt sitt intresseområde och som svar på populära presentationer som rör andliga frågor (som material i Stranger Things -serien och i att motbevisa ancient astronaut

"Dr. Michael S. Heiser explores the unexpected intersection between UFOs, alien abductions, the world of angels and demons, and the ancient texts that speak of them."

Heiser med sina kunskaper ber&
Anonym
#3. Publicerat 2023-03-23 av Anonym
"Michael S. Heiser was an American Old Testament scholar and Christian author with training in ancient history. His expertise and work focused on the nature of the spiritual realm in the Bible and about spiritual matters more generally, and he wrote more than ten books on these subjects since 2010."

"Dr. Michael S. Heiser explores the unexpected intersection between UFOs, alien abductions, the world of angels and demons, and the ancient texts that speak of them."
Heiser med sina kunskaper berör flera områden kring varför vissa vill få människor att tro på Aliens och att människor kommer från en annan planet. Han har även bidragit med väldigt mycket till Logos bible software...
Jag tycker att det är viktigt med sådan här undervisning för att förstå varför det ser ut som det gör i världen så att vi troende är vakna för det som händer.

https://youtu.be/ThmF7OErkxY
Anonym
#4. Publicerat 2023-03-23 av Anonym
"Syftet med denna film är att belysa en potentiellt kommande falsk flagg-operation. Som har kommit att bli allmänt känt under namnet "Project Blue Beam.""

https://rumble.com/v1o0tt6-den-falska-invasionen-project-blue-beam-svensk-text.html
Bra att den blivit "allmänt känd". Då är det ju ingen som kommer att bli lurad.
Anonym
#5. Publicerat 2023-03-23 av Anonym
Det är inte alla som stoppar huvudet i sanden...

"25 year veteran of the FBI John DeSouza is exposing the truth of the UFO invasion that the Pentagon is currently promoting. Why now? What is their agenda?"

Anonym
#6. Publicerat 2023-03-23 av Anonym
Det är inte alla som stoppar huvudet i sanden...

"25 year veteran of the FBI John DeSouza is exposing the truth of the UFO invasion that the Pentagon is currently promoting. Why now? What is their agenda?"

Motsatsen till det du gör är inte att stoppa huvudet i sanden. Jag skulle dock mycket hellre göra det än falla fritt i det kaninhål du snubblat ner i. Har man huvudet i sanden är det ju bara att dra upp det igen. Men komma upp ur Underlandet? Nej, inte lika lätt.

När det gäller sakfrågan här så kommer jag att tänka på boken Wild Card som kom ut 1974. På svenska heter den Ingreppet, utgiven på Bra Böckers förlag. Har du läst den? Om inte så rekommenderar jag att du letar rätt på den. (Jag släpper inte ifrån mig det ex jag har i min hylla.) Minsta tvivel du eventuellt ännu har på den här typen av fejk kommer försvinna som morgondagg...
Anonym
#7. Publicerat 2023-03-24 av Anonym
Motsatsen till det du gör är inte att stoppa huvudet i sanden. Jag skulle dock mycket hellre göra det än falla fritt i det kaninhål du snubblat ner i. Har man huvudet i sanden är det ju bara att dra upp det igen. Men komma upp ur Underlandet? Nej, inte lika lätt.

När det gäller sakfrågan här så kommer jag att tänka på boken Wild Card som kom ut 1974. På svenska heter den Ingreppet, utgiven på Bra Böckers förlag. Har du läst den? Om inte så rekommenderar jag att du letar rätt på den. (Jag släpper inte ifrån mig det ex jag har i min hylla.) Minsta tvivel du eventuellt ännu har på den här typen av fejk kommer försvinna som morgondagg...


Anonym
#8. Publicerat 2023-03-24 av Anonym
Motsatsen till det du gör är inte att stoppa huvudet i sanden. Jag skulle dock mycket hellre göra det än falla fritt i det kaninhål du snubblat ner i. Har man huvudet i sanden är det ju bara att dra upp det igen. Men komma upp ur Underlandet? Nej, inte lika lätt.

När det gäller sakfrågan här så kommer jag att tänka på boken Wild Card som kom ut 1974. På svenska heter den Ingreppet, utgiven på Bra Böckers förlag. Har du läst den? Om inte så rekommenderar jag att du letar rätt på den. (Jag släpper inte ifrån mig det ex jag har i min hylla.) Minsta tvivel du eventuellt ännu har på den här typen av fejk kommer försvinna som morgondagg...
Nu var det inte dig jag syftade på när jag skrev "Det är inte alla som stoppar huvudet i sanden..." utan jag syftade på John DeSouza. För att nämna en annan person så kan jag nämna Snowden. Jag menar exempelvis personer som jobbar på myndigheter och inte blundar för det dem ser utan pratar om det offentligt oavsett om dem riskerar sin egen säkerhet eller rykte.
Anonym
#9. Publicerat 2023-03-24 av Anonym
Nu var det inte dig jag syftade på när jag skrev "Det är inte alla som stoppar huvudet i sanden..." utan jag syftade på John DeSouza. För att nämna en annan person så kan jag nämna Snowden. Jag menar exempelvis personer som jobbar på myndigheter och inte blundar för det dem ser utan pratar om det offentligt oavsett om dem riskerar sin egen säkerhet eller rykte.
Ok. Men hur var det med boken, vet du vilken jag menar? Denna...

Anonym
#10. Publicerat 2023-03-24 av Anonym
snömannen säger: Så sant Rosie, de är de absolut bästa man kan få!:)
Skriv Skriv här Skriv i megafonen