Skogsvandraren säger: Solen skiner, himmelen är blå.. Fikaryggsäcken är packad.. Skogen ligger redo, sjöarna väntar.. Bara Din hand i min saknas. Men kanske nästa tur? Kram
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2023-02-13 av Anonym.
DSM, Psykiatrins Dödligaste Bedrägeri

Svar på inlägg

MrAmour
#1. Publicerat 2023-02-16 av MrAmour
Vad tycker du själv, utveckla och motivera så återkommer jag med kommentarer....
Anonym
#2. Publicerat 2023-02-17 av Anonym
Vad tycker du själv, utveckla och motivera så återkommer jag med kommentarer....
Man kan väl säga att jag inte är direkt förvånad av den bild som ges där. Har hört en del visselblåsare från läkemedelsindutrin gjort en del utalanden om hur det fungerar innefrån. Har även sett insidan av psykiatrin med olika människor och hur dessa hanterats, finns självklart bra människor där men systemet är inte direkt bra. Medicinutskrivning som lagts ut på hälsocentraler där läkare har ännu mindre kuskaper om dessa droger, och hur människor då bollas fram och tillbaka och mår ännu sämre.

Det är ju givetvis bra om främt troende människor förstår att vi oftast har bättre hjälp i bibeln tillsammans med YHWH/Gud. Inom Psykiatrin finns det "verktyg" att "hjälpa" människor, i Bibeln finns det betydligt bättre verktyg.

Känner även till ett fall (känner dem personligen) där mamman blev rekomenderad att säga till sin dotter att hon inte älskade henne... många människor som far väldigt illa.
Skogsvandraren säger: Solen skiner, himmelen är blå.. Fikaryggsäcken är packad.. Skogen ligger redo, sjöarna väntar.. Bara Din hand i min saknas. Men kanske nästa tur? Kram
Skriv Skriv här Skriv i megafonen